Jump to content

Warren tactical sikter til glock


Fredrik-

Recommended Posts

Etter å ha blitt litt bedre kjent med den nyervervede kortpangen har behovet for nye sikter steget opp fra dypet. Jeg bestilte i går et Warren Tactical baksikte med et fiberoptisk frontsikte fra CPWSA.com, men fikk mail i dag der orderen ble kansellert grunnet amerikanske eksportmyndigheter.

US export regulations prohibit the shipment of sights internationally. I will not be able to fill your order.
:cry:

 

Hvor kan jeg få tak i disse siktene? Kan de kjøpes av noen i kongleriket/europa, eller vet noen om en nettshop i USA som ser litt gjennom fingrene?

Link to comment
Share on other sites

har selv disse og er kjempefornøyd med dem:)

 

kjøpte mine fra double alpha. kom 5 dager etter bestilling i postkassa.

 

http://www.doublealpha.biz/sights/steel ... ptic-front

 

eneste som var litt vanskelig under montering var at jeg måtte bruke litt rå makt for å få slått inn siktet i sporet.

 

kan hende det ikke er tilfelle på 3 gen din hvis den er trang anbefaler jeg å polere av litt på siktesporet slik at den glir lettere på.

 

og det ble levert med grønt fiber foran, ikke rødt som annonsert.

 

Lykke til:)

Link to comment
Share on other sites

Glock sin pusher er ihvertfall ikke egnet til å montere sikter som ikke er OEM, for smidig montering med det verktøyet skal baksiktet helst ha profil som Glocks egne baksikter, bitter erfaring etter å ha montert Heinie straight eights med fatale konsekvenser for plastvingene på siktejusteringsverktøyet..

 

Og det er ikke ett prisgunstig verktøy for å si det på den måten... :roll:

Link to comment
Share on other sites

hvis den er trang anbefaler jeg å polere av litt på siktesporet slik at den glir lettere på
Som Flashman sier: Glock's pusher er IKKE egnet hvis det går trangt... Og det GJØR det!

Å polere siktesporet er neppe lurt? Materialet i Glock'ene er jo like hardt og vont å arbeide med som en diamant jo! Jeg gav opp ganske fort! (En annen ting er det vel at det er enklere (og eventuelt rimeligere) å polere på siktets profil..) 8)

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er eksportrestriksjon på sikter... Kjøpte et LPA sikte til Ruger fra USA tidligere i år. Derimot må de ha eksportlisens dersom de skal eksportere for over $100, men er usikker på om dette gjelder bare vitale våpendeler. Et sikte er ikke en vital del. Men det er litt misforståelser rundt dette i USA og flere velger å ikke sende utenlands av prinsipp fordi det gjerne medfører endel papirarbeid og innførselsreglene er ulike fra land til land.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...