Jump to content

Påmelding 500 meter UNL, Numedal 2010


jofla

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er overhode ikke bortkasta. Har du ei presis børse og gode skudd kan du risikere å komme langt opp på lista også.

Men å regne med å komme på pallen tror jeg ikke du skal ha så alt for store forhåpninger til.

Men en veit aldri. Mye kan skje på et slikt stevne. :)

Link to comment
Share on other sites

Det går ualminnelig tregt med påmelding til Numedal?

:( Hva er problemet??

:? Er det "bindene påmelding 14. februar" som gjør at alle sitter på sin breie bak og venter :?::?:

:? Kommer det ikke flere så ar det nesten grunnlag for og vurdere avlysning :(

:wink: Men jeg er jo forsatt opptimist 8)8)

Link to comment
Share on other sites

Langs kysten av Østersjøen er det greit føre.

Hvordan det er om tre uker er det ingen som vet. Hvis der blir som den siste uken så kommer de ikke langt den veien. Men det er kanskje akkurat de du ønsker? :o:cry::(:?:x:|:roll::shock::wink:8):oops::lol::mrgreen:

 

Men en kartlesingskurs kunne vært en god ting å satse på, trur jag.......

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tenkt å stille, men har ikke anledning til å betale før torsdag. Jeg har også et uløst problem med barnevakt. Vurderer å ta gutten med. Bare han fikk skyte ville han gjerne være med sa'n.. :wink: Jeg er redd det kan bli i overkant mye venting for'n, så jeg håper jeg kan komme meg oppover på egen hånd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tenkt å stille, men har ikke anledning til å betale før torsdag. Jeg har også et uløst problem med barnevakt. Vurderer å ta gutten med. Bare han fikk skyte ville han gjerne være med sa'n.. :wink: Jeg er redd det kan bli i overkant mye venting for'n, så jeg håper jeg kan komme meg oppover på egen hånd.

 

Ta guttungen med. Vi skal nok lære`n et eller annet! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

PLUTSELIG var det en liten tanke som kakket inne i det tomme skallet mitt, der alle de lure ideene mine blir født;

 

Jeg kom inn på denne tanken om nettopp den lange ventetiden.

Hva om vi arrangerte litt BR50 ved siden av, eller noe liknende?? :D

Just a thought! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Da kan det vel også la seg gjøre å ha litt langholdsskyting ved siden av dette også. :?: Lengter etter lyden av goooooogen.. :mrgreen:

 

Fikk kikkerten på fredag, og den er nå montert på gromrifla, så nå er det bare å få skutt den inn.. :mrgreen:

 

Mvh

TRG-22

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hva med en gongrekke som vi ventende kan skyte på mens andre skyter på skivene?

 

Tror utfordringen da kan bli plassen på standplass, og benkene.

BR50 eller noe liknende, kanskje bare vanlig blink, eller en form for minijaktfelt eller noe, er lettere å kunne plassere i tillegg. Kortere hold, og mindre støy. Må huske at man må følge med på den vanlige skytingen i tillegg, slik at man er klar når man skal der også.

Jeg har ingen 22LR som er av benke-kvalitet. Men er helt ok til vanlig skyting.....

 

Mulig det blir bare kål, men jeg kaster ideen på bordet i allefall. :wink:

Hygge oss skal pokker meg få til uannsett!

Link to comment
Share on other sites

22x1lv.jpg

Ok da er jag redan, forventer meg drastiske forbedringer med denne duppeditten. :idea::idea: ingen varedeklaresjon her nei :D

Løpet er i ferd med og bli utskutt på 880 skudd så dette vil vel kompensere for litt slarke i gruppene :lol:

:evil: Det ryktes at det har blitt organisert tjuvtrening på 300 meteren av opp til flere nbsk`ere uten min deltakelse :evil: og ikke nok med det///skal vist blitt målt flere 10 skuddsgrupper under 30mm på blåswixføre ved månedsskifte :twisted:

:mrgreen: Så kjære konkurenter min testskyting skal foregå i all hemlighet :mrgreen:

Venter bare forgjeves på ei kinavekt så komponentene blir sortert riktig :x

Link to comment
Share on other sites

10-skuddsgrupper på 30 mm på 100 meter lar du deg vel ikke skremme av,Kvarten.

Dessuten har det kommet meg for øre at du driver å tjuvtrener rygg og arm-musklatur i form av vindusvasking og annet husarbeid.(karate-kid) :lol:

I SAMME TIDSROM som de øvrige skytterne i NBSK testet litt ammo og drakk kaffe på Jonsvatnet.

Det kan ikke være snakk om annet enn beinhard prioritering.

Jeg har fått utsatt kattebørsting og vindusvask til etterpå. 8)

Imorra er det ny runde med testskyting og kaffedrekking på jonsvatnet(eller tirsdag)

Link to comment
Share on other sites

10-skuddsgrupper på 30 mm på 100 meter

 

:mrgreen: 30 mm på 100m :? Det lar seg jo høre.

:wink::lol: Det er jo omtrent det jeg klarer - på en god dag - med det nye 6XC løpet mitt på 300m :wink::mrgreen: (eller husker jeg feil - var det en "flyver - eller to med - eller:? :? )

 

Vi har begynt nedtellingen - 6 dager igjen til påmeldingsfristen utløper.

Link to comment
Share on other sites

Jada jada...........

Det er nå bare sånn med endel av oss træge Trønderene....... :mrgreen:

Men nuhh er pengene sendt, børsa er ferdig.... :roll::roll: testet, så bare bli hjemme dere andre...... :mrgreen:

eller forresten kom ned å bli med på det sosiale.... :wink:

 

Ja, annser meg herved som påmeldt!

Link to comment
Share on other sites

Jada jada...........

Det er nå bare sånn med endel av oss træge Trønderene....... :mrgreen:

!

Ja, "Rumen" dette var betryggende - nå begynte jeg og bli en smule urolig om du var blitt for gammel :shock::mrgreen:

Velkommen skal du være til Numedal ( :mrgreen: har "trønderbataljonen" fått med en som kan GPS navigering nå - eller.......... :wink:)

Link to comment
Share on other sites

Første innlegg i tråden oppdatert.

 

OBS:

Om det er noen som ikke finner navnet sitt på startlista i første innlegg så er årsaken den at startkontingent fra disse sålangt ikke er registrert på forbundets konto.

Har motatt en rekke mailer og PM`en fra skyttere som har gitt beskjed om at de har meldt seg på, men årsaken er altså at startkontingent mangler.

Se forøverig rettningslinjer for påmelding i første innlegg.

 

Jeg vil være bortreist til tirsdag i neste uke slik at startlista vil ikke bli oppdater i denne perioden.

 

Jeg minner om påmeldingsfristen som er 14 februar.

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Penga er sendt, og påmeldingsmail er sendt. Da er det bare å få tak i kulene og bli ferdig med hylsene.

 

Jeg gleder meg :)

 

Pytt......da er du jo godt i rute da jo. Hakke fått pipa mi ennå jeg........ :shock:

Meeeen........den hentes i morra, og DA!!!!! :wink:

 

Gleder meg jaggu selv jeg! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å glede meg som en liten unge til stevnet nå. :D:D

 

Rifla ble innskutt i dag på Imenes, og nå er det bare å lade opp noen flere patroner, men må vente til jeg har fått ny bushing i .288. Regner med den er her til helgen.

Så er jeg klar... :mrgreen:

 

Etter litt ymse problemer med OAL på 6.5x47, så er det blitt sortet ut.

Har funnet ny fin match ladning. :mrgreen::mrgreen:

 

Lurer på om det blir noen muligheter for å kunne skyte langhold på gonger når stevnet er ferdig?? :?

Litt greit å vite hvor mye ammo jeg skal ta med :wink:

 

Mvh

TRG-22

Link to comment
Share on other sites

blir ikke no stevne på mg i år gitt!!

Vakk`e særli populært å nevne stevne akkurat :lol:

 

 

Får ta dt igjen neste år........... iike at det er mest med kroner heller :lol:

Brukt litt for mye i stach til guns :lol:

 

lykke til på stevnet :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

@ TRG22

 

Blir alltid seint nok på søndagen, og dårlig med tid til skyting på stål etter siste lag - er somregel mørkt innen alt er rigget ned.

 

Angående ammo:

:arrow: Tellende skudd 30 skudd

:arrow: Verste senario med skiftende vind -sightere 30 skudd

:arrow: Innskyting begge dager 20 skudd

 

80 skudd holder, personlig har jeg alltid med 100 skudd :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...