Jump to content

Husk hjortejakt på tv 2 kl 18,45 i kveld


202 outback

Recommended Posts

YPPERLIG!

Dette syns jeg var et flott innslag!

Det er slike innslag vi trenger for å skape positiv blest om den norske jegerstanden! At jaktlykke er en trivelig dame forverrer jo ikke akkurat inntrykket :D

Alt for skjelden at jakt og jegere dukker fram med positivt fortegn! Desverre er det først og fremst tjuvjakt(med eller uten billykter), vådeskudd eller ekstreme dyrevernere som tegner sitt bilde av oss.

Ser fram til å lese boka etterhvert :)

Link to comment
Share on other sites

Fin repotasje, men de kunne droppa den dotsupen.

 

Enig her :]

 

Synes det skal vises som det ER, jeg....!

At noen friske og normale mennesker nyyyyyyder en dotsup, etter at patronene er ute av rifla, og dyret er dødt, ser jeg på som helt naturlig. Sånn har det vært i alle år, og det er sånn det ER!

Dyr blør, og dør. Mennesker nyter alkohol, og ikke alle blir idioter av 2ml. Faktisk de færreste....

Vi må begynne å vise ting hvordan de egentlig er, og ikke drive å dille og dalle, og prøve å gjemme oss hele tiden. Vi jakter, og er mennesker, og gjør faktisk en av de tingene mennesket er skapt til, og det nekter jeg å skamme meg for. Tverrt om!!

Og ha en liten sermoni, være seg en dotsup eller andre ting, viser jo bare at vi har respekt for viltet vi har nedlagt, og at det er en høytidelig ramme rundt det hele.

Det kan nok vises mye rar håndtering og måter å ta seg av et dødt vilt på, enn akkurat å ta av seg hatten og ta en dotsup til ære for Diana og dyret, som jeg synes er mye værre.

 

Kall en spade, for en spade!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...