Jump to content

Glock – En ærlig review


Wadcutter

Recommended Posts

Fordelen med Glocken er jo også att delene som man ødelegger ikke koster mange hundrelappene at erstatte.

Men med bruk av poleringshode og noen mild pasta skal de tnok mye til for at ødelegge noe på Glocken. Er jo ikke akkurat noe rakettforskning dette. Kun enkel polering. Ta det litt etter litt og ikke bli for ivrig og utålmodig så går dette bra.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da er nytt familiemedlem ankommet, det ble en gen. 3 Glock 17 i 9x19 :D

Tiltenkt bruk er militærfelt, og etterhvert litt praktisk på klubbnivå når grunnkurs er gjennomført.

Har vært borti den tidligere som skyteleder og våpenbefal i HV, men denne utgaven har vesentlig bedre skjefte enn første gen. som forsvaret fikk.

Link to comment
Share on other sites

spørsmål ang. erverv av glock til sivilt bruk (evt. 9mm pistol generelt) kva type skyting må du drive med for å få grunnlag til å kjøpa f.eks. glock 17? Mitt inntrykk er at dei aller fleste pistolklubber gir kun grunnlag til .22-konkuransepistoler. Eller er eg heilt på bærtur nå?

 

var ikkje meiningen å poste dette i denne tråden. trykte litt feil. har laga eigen tråd ang dette.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

I en pre-funksjonstest for det Østerikske forsvars pistoltester, gikk Glock 17, 10 000 skudd med

en utkasterfeil.

Vi var vel noen av de første i forsvaret som fikk Glock som personlig våpen og våre slutta å mate fra magasinet etter 3-4 skudd mener jeg å

huske.

Ble fort døpt om til Klick 17 før vi fikk nye magasiner :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...