358 Win Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Finnes noe slikt å få kjøpt eller noen som lager . Hvordan blir den evt festet i stokken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 man får en slik ulekker sak til å legge oppå kolbekammen, i enellerannen gummi som skal imiter treverk. limes med dobbeltsidig tape. fungerer, men ser ikke pent ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
358 Win Posted September 26, 2009 Author Share Posted September 26, 2009 Hvor får man tak i en slik. Har søkt på nettet og finner kolbeforhøyer hos Landrø (kick-eez) men har ingen formening om hvordan den ser ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raudnakke Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Tror jeg så noen slike i hylla hos J&F... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norrøna Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Noen som kan fortelle meg hva de egentlig heter? Finner ingenting når jeg søker på "kolbeforhøyer"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 tror jeg så noen hos jaktdepotet sist jeg var innom(et par dager siden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 http://www.midwaynorge.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=129354 Du kan også bruke en slik en som du bygger opp med noe inni selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norrøna Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Tenkte mer på en i gummi til å sette oppå... Men takk, Sportskytter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeivVidar Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Tenkte mer på en i gummi til å sette oppå... Men takk, Sportskytter Har du ei rifle som gir litt rekyl vil jeg ikke anbefale noe forhøyer av gummi. Røsker godt i kinnet når man skyter og det er ikke akkurat deilig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordlandsdrevern Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Røskende klebrig gummiforhøyer på ei skikkelig magnumbørse? Dette hørtes ut som et superprosjekt for høyhastighetskameraet til Xprez!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retsub Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Brownells har denne: http://www.brownells.com/.aspx/pid=15487/Product/SCOPE_EZE Jeg har liggende en jeg ikke får brukt så om du er interessert så kan du få kjøpt den billig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howa1500 Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Eller så kan du lage deg en, som jeg gjorde. Av plexiglass, dobbelsidig tape og varmepistol + litt lakk Så kan du jo lime på strikkbånd på innsiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xprez Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Røskende klebrig gummiforhøyer på ei skikkelig magnumbørse? Dette hørtes ut som et superprosjekt for høyhastighetskameraet til Xprez!!! Bare å si fra, så kan jeg stille opp med utstyret, så lenge noen andre skyter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worrim Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Ellers kan du jo lage noe av tre (hvis du har en trestokk da), jeg har fått en møbelsnekker til å lage to kolbeforhøyere av tre da jeg fikk bygd om ett svinekamskjefte på en brno 527 og en hv mauser. Dette kan også gjøres selv hvis du er snekkerkyndig . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norrøna Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Brownells har denne: http://www.brownells.com/.aspx/pid=15487/Product/SCOPE_EZE Jeg har liggende en jeg ikke får brukt så om du er interessert så kan du få kjøpt den billig. Du har PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts