Rex Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 hei er de noen som har erfaring med s&w 327 trr8. e den kun tøff og se på? går den i den berømte kassen, få høre om noen synspunkter hvis det finnes,sikler litt på den,lest en liten test i våpen tidningen!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoztBoy Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Hadde den vært med 6-skudds tønne så hadde den vært litt mer aktuell for meg hvertfall.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackops92 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Hvilken kasse er det du tenker på da? Den er vel alt for stor til Spesialrevolver? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 skal ikke revolveren passe i en kasse for og være godkjent for felt?? trur jeg gir faen i 327 og går for en 627 i steden for!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 revolver felt tenker jeg på!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 32 er ikke tillatt i revolverfelt. du kan skyte grov med den, eller spesial. skal du skyte revolverfelt må du få deg en 9mm eller grovere revolver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 ok,men magnum 1 går,357!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.Patron Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Mod 327 Trr, er vel en avart av PD utgaven? (Thunder Ranch Revolver) På N ramme, mener sylinder diameter på den er for stor til å passe for special, men for revolver går den da, samt i mag 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PPC-skytter'n Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 327 tipper vekta på ca. en kilo. Det er hva en 4" K-ramme veier. 627 er et par hekto tyngere, det er ikke å forakte når det skal skytes magnum. ...eller alt annet for den sak skyld. Mitt råd er å hoppe lett over alle Smith'er som begynner med et 3 tall. Det ser kule ut, men de er fulle av scandium og annen lurium som ikke er noe pluss til konkurranseskyting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.Patron Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Tror PPC har svært rett. hele den serien er konstruert for, et i Norge ikke eksisterende bruks område, selvforsvar, enten mot 4, eller 2 beinte angripere. Til konkurranse av de typer som skytes i Norge, er de kun et handicap (noen vil likevel påsta at de er villig til å stille med slike handicap i konkurranse) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 ok takk for svarene!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olav Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 327 tipper vekta på ca. en kilo. Det er hva en 4" K-ramme veier. 627 er et par hekto tyngere, det er ikke å forakte når det skal skytes magnum. ...eller alt annet for den sak skyld. Mitt råd er å hoppe lett over alle Smith'er som begynner med et 3 tall. Det ser kule ut, men de er fulle av scandium og annen lurium som ikke er noe pluss til konkurranseskyting. Hvem fører disse S&W i kal 327 og pris? Takker for svar. Olav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted September 24, 2009 Author Share Posted September 24, 2009 ving våpen husker ikke pris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woff Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 ving våpen Jaha.. Hva med Winge våpen A/S? http://www.wingevapen.no/index.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PPC-skytter'n Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 327 tipper vekta på ca. en kilo. Det er hva en 4" K-ramme veier. 627 er et par hekto tyngere, det er ikke å forakte når det skal skytes magnum. ...eller alt annet for den sak skyld. Mitt råd er å hoppe lett over alle Smith'er som begynner med et 3 tall. Det ser kule ut, men de er fulle av scandium og annen lurium som ikke er noe pluss til konkurranseskyting. Hvem fører disse S&W i kal 327 og pris? Takker for svar. Olav Hva? siterer du meg? Jeg som ikke anbefaler dem, også vil du ha svar på hvor de kan kjøpes.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted September 24, 2009 Author Share Posted September 24, 2009 er ikke wing våpen en grei plass og handle?? er det noen andre som forhandle s&w uten om det private markedet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomerik Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 Et alternativ er her http://www.huntershouse.dk/kat157-Smith ... ce-Center/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted September 26, 2009 Author Share Posted September 26, 2009 kikket litt hos hunters godt utvalg,noe lågere prisa men jeg veit ikke om det er så mye og tjene på og kjøpe hos dem danske kr er ganske sterk,men takk for forslaget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Fikk litt napp i huet for denne TRR8. Penest uten over og under skinne på, men greit med mulighet for å sette på ting For den som vil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Jo mere jeg ser på TRR8 jo mere har jeg lyst på den. Tror jeg har funnet den jeg vil ha. ________________________________________________________________ Ellers må det bli en 327 PD-4 Liker den også godt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts