Jump to content

Hagle 20.000 +/-


lewis

Recommended Posts

Hadde i utgangspunktet bestemt meg for en Beretta Ultra Light Lux men er litt usikker nå da jeg så at du ikke fikk den i 12/76.

 

Noen forslag? Er førstegangskjøper og har tenkt å få den tilpasset. Tenkte å legge litt spenn i hagla som jeg akter å beholde i mange år. Jaktmessig så blir det fugl av alle slag, men blir mest på skogsfugl.

Link to comment
Share on other sites

En Beretta 686 eller en Browning 625 kanskje? De to holder seg utrolig bra i verdi. Hvor mye koster forresten en Browning Cynergy? Synes den er fin med den lave låsekassen :) Uansett så er det bedre å velge en kvalitetshagle uten ekstra gullgravering enn en billigere hagle med :) En Browning eller Beretta er omtrent uslitelig!

Link to comment
Share on other sites

En kompis som var i samme situasjon. Ønsket beretta ultralight, men da den ikke kom i 12/76 så ble det en fabarm axis elite (tror det var modellnavnet). Denne betalte han ca 24 000 for, men det var pga noe ekstra gravyre greier (som var helt unødvendig spør du meg :P ). Den samme hagla med like fint tre var å få for i underkant av 20 lapper. Dette var på våpensøilen i Bergen.

 

Uansett han er veldig fornøyd, og det ser ut som det er et godt våpen hvis du ønsker ei flott o/u hagle som samtidig er lettvekter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...