Jump to content

bestilling wingevapen.com


TikkaReven

Recommended Posts

Jeg sendte en forespørsel om pris på ei ny rifle med div utstyr for ca en mnd siden, Sendte den fra nettsiden deres. Har ikke hørt eit kvekk...

Men de er vel kanskje ikke så interresserte i mulige nye kunder der...

 

Samme forespørselen ble sendt flere andre aktører på markedet og fikk svar inne tre dager fra samtlige...

Link to comment
Share on other sites

Det er meget beklagelig men Winge har et organiasjonsproblem i driften sin etter min mening.

Har selv historisk hatt mange gode handler med de men i senere tid har det ikke fungert overhode.

Som nevnt før så er dette meget synd da de før var en seriøs og god aktør i brangsjen.

 

Bestiller varer som så kommer til lager og blir solgt ut før man ad Kammeret får høre at de har

fått inn varen. Ingen info fra Winge som man ble forespeilet ved bestilling og ved gjenntatte purringe under veis.

Sender gjentatte meldinger uten å få noen tilbakemelding.

 

Kommer frem på telefon og avtaler at de skal ringe tilbake uten å høre et pip.

 

Nei så lenge dette er det inntrykk jeg og mange med meg sitter med så styrer vi unna dette firma for nå.

Når det er så lett og få de i tale ved nysalg tør vi ikke å tenke på hvordan en eventuell reklamasjonssak vil bli behandlet.

 

Nei Winge Skjerp dere slik at dere kan ta tilbake deres tapte renome, det er faktisk et tap at dere ikke lenger er og regne som en seriøs aktør i våre øyne.

Link to comment
Share on other sites

Skal me sjå... bestilte på nettbutikken wingevapen.no (visste ikkje dei hadde .com adresse?) 4. august, fekk kjapt autogenerert svar med ordrebekreftelse. Den 5. august fekk eg så telefon ang noken smådetaljar, som vart greitt ordna opp i, og eg fekk email for nettbankbetaling som eg betalte. Reknar med at varene dukkar opp i morgon.

 

Totalinntrykk: Funker greit, hyggelige folk å prate med på telefon, men nettbutikken verker litt "gammeldags". Har litt inntrykk av at dei ikkje er heilt "på stell" med internettbestilling. Men dette er ofte eit generelt problem for små butikker (dvs ikkje kjeder) som skal selge over nettet - det er ein litt annan måte å drive butikk på.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke noe fersk erfaring med Winge, men på generelt grunnlag bør en tenke på at i disse ferietider er det ikke like greitt for mindre firma og foretak å være like "potent" som ellers. Nøkkelpersoner avvikler ferie, og de som er igjen prøver etter beste evne å være "overalt" for at ikke hjulene skal stoppe helt opp.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Først en liten oppdatering til bruker ” NM149 :) ”.

Alt har sin naturlige forklaring og vi har full kontroll på det meste (positiv og negativ)

Winge Våpen AS har ikke tapt renommé i markedet, er vi er en meget seriøs aktør i markedet og har vel aldri hatt så mange fornøyde kunder noen gang, dette til informasjon.

Hvis vi ikke har fulgt opp dine henvendelser, beklager jeg dette!

 

Til bruker ”hauk :) ”.

Vi takker for hyggelig omtale og kan glede deg med at vi også har innsett at nettbutikken virker litt "gammeldags". ( hint…hint :wink: )

 

”TikkaReven :) ” har fått svar på ”problemet”.

 

Ønsker dere ALLE en fortsatt god kveld og helg!

 

Mvh

Jan

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke brukt Winge våpen tidligere men bestilte en tofot til "Kammerpris" for noen uker siden. Tilbudet var noen måneder gammelt og når jeg fikk elektronisk kvittering på handelen sto det ordinær pris. Jeg gjorde dem oppmerksom på dette på mail. De beklaget dette og jeg fikk varen til tilbudspris i løpet av noen få dager. Synes firmaet gjorde et bra inntrykk og jeg handler gjerne med dem igjen :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har riktignok aldri handlet på nett hos Winge siden jeg bor i nærheten, men servicen og seriøsiteten er _stor_

 

De tar seg tid til alle kunder, og prioriterer å svare på telefonen. Kommer du ikke fram der, er det fordi de er reelt opptatt med kunder.

 

Har handlet endel der etterhvert, og gjør det gjerne igjen.

 

Det er nok vanskelig for spesialbutikker å nå fram til alle kunder innen rimelig tid, kasnkje særlig nå som det er litt ferietid ennå, og også høysesong siden jakta er rett rundt hjørnet?

Link to comment
Share on other sites

Eg kan bare si de eg at winge de er heilt topp eg kan ikkje klage på verken priser eller utstyr kjøpte først 3 welter 3-12x56 M/Lys og så Remington 700 sps varmint lings 223 bestilte og fikk under en uke gikk de til eg hadde tingene. Så Jan dere er heilt topp Hilse resten av gutta .

Link to comment
Share on other sites

Hei Jan!

 

Ingen ting vil glede meg mer på deres vegne, enn at mine og skytterkolegaers senere erfaring er enkeltstående tillfeller.

Skal ta deg på ordet og foreta en bestilling en av de nærmeste ukene, og se hvordan erfaringene vil være denne gangen.

Jeg har som sakt før handlet en del fra dere med god erfaring tidligere, men min /våre erfaringer siste år er ikke slik de historisk har vært.

Link to comment
Share on other sites

Winge er iallefall trygge på seg selv.

Winge Våpen AS har ikke tapt renommé i markedet, er vi er en meget seriøs aktør i markedet og har vel aldri hatt så mange fornøyde kunder noen gang, dette til informasjon.
:roll: Det er litt spesielt at en forhandler forteller at "Vi har ikke blitt dårligere, alle våre kunder er fornøyde" (Satt på spissen)

 

Selv har jeg handlet av Winge og er fornøyd. Webbutikken var elendig før, nå er den bedre og ikke minst oppdatert. :wink:

 

Det er forresten ingen norske våpenforhandlere som har bra nettbutikker etter min mening. Muligens jeg tar feil men, Landrø har lagt ut katalogen sin, XXL har nesten ingenting av våpen og utstyr på nett, Sandnes-arms har mye, men dårlig Mamut løsning som forsåvidt fungerer, Jaktdepotet har ikke gjort noe med sidene sine siden forrige skuddår, Børselars skilter fremdeles med at priser ikke er oppdatert. Eneste som treffer sånn ca er Alm.

Link to comment
Share on other sites

Henger meg på den, jakt og friluft har den beste nettbutikken av de større synes jeg. Jeg er også fornøyd med Alm.

 

Ellers er jeg selv fornøyd med Winge våpen, jeg har alltid fått god service der når jeg har vært innom, men jeg har dog aldri handlet fra nettbutikken, selv om jeg ofte er innom å ser for å sjekke priser. Noe gammeldags layout som ikke har vært forandret på en god del år.

Link to comment
Share on other sites

Jaktdepotets nettside har vært nede i dag.

De burde hatt egen side med prislister, mye lettere å oppdatere.

 

Har meget god erfaring med en børsemaker i Trøndelag fra tidligere handel, selv om jeg ikke har brukt ham i det siste.

Skulle ha batterier til ett Hakko electropoint kikkertsikte, dette hadde han ikke, men han dreiet ett batteriadapter for meg i Messing, sendte det gratis med noen sølvoksid høreapperat batterier, ( måtte isolere adapteret med tape ).

Har senere funnet riktige batterier.

 

http://www.borsemaker.no/index.php?opti ... &Itemid=58

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...