Jump to content

Nytt medlem, REVEENKA


reveenka

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Jeg har ikke så mye kunnskap om hverken ammunisjon eller kaliber, men revejegere har jeg god peiling på.

 

Det er de iskalde (i ordets rette forstand) jegerne som kommer krypende under dyna i 6-tida på morran og mumle "faen hain lurt mæ".....

 

Det er de jegerne som ikke er så interessert i hva vi har til middag, men hvor mye som blir til overs...

Det er de jegerne som jubler når de ser korpen, for da kommer reven også....

Det er de jegerne som ikke spiser alle rekene på lørdag...fordi det skal bli noe på reven....

 

Det er de jegerne som sitter med pc'n i fanget samtidig som de blar i jaktblad og ser jaktvideo på tv....

Det er de jegerne som blir så utrolig glad i kjærringa si når hun nikker samtykkende til den fine børsa han viser henne i bladet....eller har kjøpt.

 

Som dere skjønner så kjenner jeg revejegerne ganske godt.

 

Og når sant skal sies så setter jeg større pris på en revejeger enn en musejeger.... :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hva skal man si? Jeg har hatt en dårlig dag, ikke alt har gått min vei idag. Gikk meg en tur i skogen, så en fin råbukk å et orrfuglkull + to rågeiter med kje, også fikk jeg lese det beste førsteinlegget av en kammer(et)at, er ikke lenge igjen av dagen, men den begynner å gå min vei. Kanskje blir det rev i natt :mrgreen:

Vælkomminj t gars :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen!

Overveldet over alle velkomstmeldinger!

 

Sitter her og henger mens vi venter på at klokka (og lyset) skal bli riktig......

 

Atter en gang skal mannen i huset tilbringe en natt i håp om å treffe reven....

 

Jeg er imponert over standhaftigheten og iveren....

 

Det jeg tenker om jegeren min er at om han får jakte så får jeg resten.....

 

Ha en fortreffelig jakt alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...