Jump to content

629?


Fozzy357

Recommended Posts

:( Jeg har iallefall sendt flere mailer til Winge våpen om dette uten svar.. Skulle tro de ikke er intresert i kunder der lenger!

Sitter her med en tillatelse til å kjøpe en sånn! Og har prøvd en tekst i 'kjøp' også.... Men ingen suksess enda. :?

Snodig sted å legge denne tråden forøvrig?

Link to comment
Share on other sites

:( Jeg har iallefall sendt flere mailer til Winge våpen om dette uten svar.. Skulle tro de ikke er intresert i kunder der lenger!

Sitter her med en tillatelse til å kjøpe en sånn! Og har prøvd en tekst i 'kjøp' også.... Men ingen suksess enda. :?

Snodig sted å legge denne tråden forøvrig?

 

Prøvd å få tak i winge i en ukes tid selv. ingen som svarer på telefonen og ikke noe svar på mail heller.. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

så har denne hatt stengt da stakkars Rino må ha :lol: litt :lol: ferie han også
Har nå ventet to måneder siden første henvendelse hvor jeg brukte DETTE skjemaet: http://wingevapen.no/index.php?name=KUNDE_INFO%2FKONTAKT_OSS.html Jeg brukte også samme skjema på neste purring (samt henvendelse via mail)... Det som står på sjemaet har tydligvis ikke noen hos forhandler lest:
Du når oss RASKT ved å bruke dette kontaktskjema og vi svarer innen 1-2 dager
Elendig kundeoppfølging!
Link to comment
Share on other sites

Synes denne tråden virket litt rar, riktignok har jeg fra tid til annen opplevd at ingen av de håndvåpen ansvarlige hos Winge, har vært tilgjengelige der og da, men svar på telefon har jeg altid fått. Derfor ringte jeg dem nettopp og i steden for å gjøre valg 1-5, ventet jeg på svar. Hvem tok telefonen? Jo Rino! Hadde en kjapp, men som vanlig hyggelig prat. Han opplyste, som jeg fra firma T. Alvestad/hjemmelading.no også vet at omsettningen på US hjemmemarkedet har øket betraktlig og andre forhandlere blir derfor nedprioritert.

Om noen av dere hadde sett de bestillingslistene jeg ser fra tid til annen, med 0 i leverings status i måneder, hadde dere kanskje sluttet med å henge ut forhandlere. Ad pris, kan ikke en importør presse prisene til forbruker, om han samtidig skal levere til andre forhandlere. Høyst sansynlig kommer de S&W våpnene dere kjøper f.eks hos XXL også fra norsk hoved importør, men den vanlige forhandler senker sin fortjeneste og "konkurerer" mot andre vanlige forhandlere.

 

Ad mail kontakt funksjonen, bad jeg forresten at de sjekket opp dette.

Link to comment
Share on other sites

.

Om noen av dere hadde sett de bestillingslistene jeg ser fra tid til annen, med 0 i leverings status i måneder, hadde dere kanskje sluttet med å henge ut forhandlere. .

 

Da syntes jeg disse forhandlerne skulle opplyse om dette på hjemmesiden dems.

Aller helst på startsiden, da hadde mange av kommentarene her vært unngått.

 

Informasjon er jo det alle roper etter...

Link to comment
Share on other sites

Som triggerhappy sier så koster det LITE å informere på web-sidene!

men svar på telefon har jeg altid fått :?:
Når man har prøvd i dagesvis følger man GJERNE rådene på hjemmesiden til firmaet!
Grunnet stor pågang på telefonen, rekker vi ikke ta alle telefonene, men bruk kontaktskjema og skriv noen ord og vi kontakter deg på telefon eller e-post.
Men de har vel ikke lest denne teksten hos winge heller da.... :P

Jeg kan bruke pengene mine andre steder jeg! :wink:

Link to comment
Share on other sites

:) Det er tydligvis ikke så vanskelig å finne en 629 til en rimelig penge hvis man bare bruker litt tid og leter litt!

Beklager Jan hos Winge, men hvis du leser denne tråden finner du jo ut av hva jeg lurte på og også at jeg løser dette uten å bry dere mer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte en fårespørsel på mail og fikk svar dagen etter :)

Så var jeg innom der på tirsdag i ca ti min og på den tiden var det kommet masse folk i butikken og kø ved kassa. Jeg skjønner godt det kan være litt vanskelig å svare på tlf osv spes føre jakta og sån. Folk må jo ha litt tålmodighet viss det er no man trenger eller lurer på meiner nå je :)

Link to comment
Share on other sites

Om noen av dere hadde sett de bestillingslistene jeg ser fra tid til annen, med 0 i leverings status i måneder, hadde dere kanskje sluttet med å henge ut forhandlere.

 

Denne tråden har vel penset inn på dårlig oppfølging og informasjonsflyt ikke akkurat lagerstatus.

Ser ikke helt sammenhengen med innlegget og trådens retning. :roll:

Link to comment
Share on other sites

:) Det er tydligvis ikke så vanskelig å finne en 629 til en rimelig penge hvis man bare bruker litt tid og leter litt!

Beklager Jan hos Winge, men hvis du leser denne tråden finner du jo ut av hva jeg lurte på og også at jeg løser dette uten å bry dere mer!

 

 

Jeg har selv lett etter en slik, men har ordnet meg..

 

Winge har en på bakrommet som de skal ha noe rundt 6-7000,- for..

Dyr etter min smak og noe brukt, ny koster vel ca 7-8000,-

 

Sarpsborg våpen har også en 629 liggende,. denne har trykkpunktkule og nytt/byttet løp (tror jeg)

Virker fin, tight og pålitelig.. koster 3500,-

 

Sarpsborg har også en .44 S&W modell 29 liggende til 2900,-

 

Uansett,.

Winge skulle ringe meg opp med pris,.. jeg hørte ingen ting. svarer ikke på mail (om noen er på ferie så kan man jo bare benytte "jeg er borte funksjonen")

Venter også nå på oppfølging veddr. noe annet,.. regner med å måtte vente en halv evighet.

 

Tenker jeg tar turen til Sarpsborg våpen isteden. :wink:

Der ble jeg i hvertfall oppringt etter kort tid for tilsvarende info som ønsket fra Winge.

Link to comment
Share on other sites

Folk må jo ha litt tålmodighet viss det er no man trenger eller lurer på meiner nå je
:oops: Et par måneder er mer enn LITT tolmodig eller?

Som Beowulf sier... Winge er ikke den eneste butikken i landet! Har de det for travelt med jaktfolka, får de kanskje heller legge ned håndvåpenavdelingen sin da..

(Snodig at det alltid er jegere som lager kø i våpenbutikker.... :roll: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...