Ranger#44 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Hei, er det noen som vet om de har fått datakrasj eller noe? Har prøvd å sende mail til dem en måned eller noe noe nå, uten svar Sender til post@stenvaag.no, men får aldri svar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300kongen Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 For å si det sånn - jeg sendte for over 1 år siden og venter enda.... Ring de om du skal ha tak i de, mail har de ALDRI svart meg på.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Påsan Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Bestilte ei bok av dem via nevnte e-mailadresse, og det tok akkurat to dager før boka lå i postkassa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Gringo Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Spamfilter ? Alt etter hvordan spamfilteret er innstilt, kan det hende det siler ut forskjellige epostadresser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger#44 Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 Tja, vanlig hotmail burde nå komme greit igjennom? Men får vel ta en telefon da:) Skulle ha noen bilder av dem helst, så mail hadde jo passet bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Østengen Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Hotmail har en "postkasse" for "søppelpost", så du ser at det kommer noe ev. inn! Og ja, jeg har akkurat det samme problemet. Sendte en mail rett før skoleferien, da fikk jeg vel svar etter litt over en uke. Sendte svar tilbake som jeg ikke har hørt noe videre fra. Sendte en mail igjen for en to ukers tid siden, fortsatt ikke noe svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger#44 Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 Ja ser faktisk på det som merkelig, med tanke på hvor god internett side de har så skulle en jo tro at de brukte nettet aktivt. For siden er virkelig god! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300kongen Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Spamfilter ?Alt etter hvordan spamfilteret er innstilt, kan det hende det siler ut forskjellige epostadresser. Kan være, men jeg sender fra sikker adresse sånn sett, det var ingenting skummelt i den mailen annet enn om de hadde ei børse på lager som jeg gjerne ville kjøpe. Men, når de ikke svarer blir det jo ingen handel... Men det skal sies at det er ikke mange av de større våpenbutikkene som er kjappe på å svare på mail heller (ingen nevnt ingen glemt). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger#44 Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 Ja tenkte nå selv å kjøpe rifle derifra, men jaja får finne noen andre Nei dette er ikke ment som noe person angrep eller dritt kasting om Stenvaag, har ingen erfaringer med dem fra før av, men synes bare det er trist i bunn og grunn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300kongen Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Ikke fra min side eller det, annet enn at de er dårlige til å svare på mail. Har vært i butikken flere ganger jeg og forlatt den fornøyd og blid, så ingenting å si sånn sett. Men har man en mailadresse så bør man svare på den, er nå min mening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Dåsemikkel Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Klarer du ikke å ta en telefon, så er du vel ikke kompetent til å betjene ei rifle heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger#44 Posted July 16, 2009 Author Share Posted July 16, 2009 Tja, klarte nå å ringe i dag, men poenget er at jeg ville ha noen bilder og det er litt vanskelig å ta over telefon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300kongen Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Klarer du ikke å ta en telefon, så er du vel ikke kompetent til å betjene ei rifle heller. Med tanke på at våpensøknader leveres i skriftlig form så vil jeg tro skriftlig fremstillingsevne er viktigere enn muntlig... Så det finnes ingen grunner til at man vil gjøre det skriftlig i stedet for pr. telefon? Enkelte ting er greit å få i skriftlig format, og når muligheten faktisk finnes via en hjemmeside burde vel tilsi at det er også en kontaktmetode butikken også ønsker/bruker? Ingen vits å reklamere med Kroneis dersom man kun selger Gullpinne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Klarer du ikke å ta en telefon, så er du vel ikke kompetent til å betjene ei rifle heller. Hvorfor ikke? Personlig så *HATER* jeg å ringe folk/butikker jeg ikke kjenner. Hater det som pesten. Jeg foretrekker mye mer epost eller personlig oppmøte. Betyr det at jeg burde levere rifla mi inn igjen? Øystein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemesis Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Klarer du ikke å ta en telefon, så er du vel ikke kompetent til å betjene ei rifle heller. Synes både navnet og bildet ditt står i stil med det du skriver her. Utrulig idiotisk svar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Prøvde iherdig å bestille en par deler til en Walther GSP kal 32, med e-post. Fikk aldri noen svar eller deler. Leste i annen tråd her inne (kammeret.no) at det beste var å ringe, som anbefalt, så gjort Fikk snakke med en hyggelig kar, som tok i mot ordren med delenummer som jeg hadde klar og han bekrftet at delene hadde de, så det skulle de sende med en gang 3 uker senere var det fremdeles ikke kommet noen deler Ringte på nytt og traff samme hyggelig karen. Han unnskylte seg så godt han kunne og lovte å sende delene samme dag (etter å ha notert delenummerne på nytt) 3 uker senere fremdeles ingen deler å få fra den sjappa. Heldigvis var det en skytterkolega som var forbi i annet erende som svippet innom og hentet de nevnte dele, som de selvsagt hadde inne Grunnen til at delene ikke var sendt, sa de var at jeg ikke var registret kunde der.... For noe Bullshitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilAR Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Grunnen til at delene ikke var sendt, sa de var at jeg ikke var registret kunde der.... Jeg har en liten mistanke til at de kanskje har "nok" kunder? De ville heller ikke hjelpe meg med noen deler til en eldre Walther, de var gått ut av produksjon fikk jeg høre. Men Børselars hadde såklart de delene jeg trengte, så vips så var alt så godt som nytt igjen! (men ikke takket være Stenvaag) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joano Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Tja, klarte nå å ringe i dag, men poenget er at jeg ville ha noen bilder og det er litt vanskelig å ta over telefon... MMS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Østengen Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Kan ikke nestemann som ringer meddele at det er misnøye over deres epost-kundesenter eller noe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klatrechris Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 sendte dem en epost for 14 dager siden. fikk svar i dag der dem beklaget sent svar grunnet ferieavikling. men fikk svar på spørsmålet mitt:) så var egentlig fornøyd sånn sett da selv om det tok litt over snittet tid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fozzy357 Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Bestillte et våpen for 2 år siden. Det tok over 5 mnd. med forklaringer og unnskyldninger(som ikke hang på greip)før jeg fikk det. Stenvaag var nok en Norges beste på banen, MEN det å drive butikk er skive bom. Har en venn som driver sports butikk, og han gruer seg hver gang han skal bestille! Han har handla mange hundre ganger, og vet virkelig hvor vanskelig det er.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300kongen Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 sendte dem en epost for 14 dager siden. fikk svar i dag der dem beklaget sent svar grunnet ferieavikling. men fikk svar på spørsmålet mitt:) så var egentlig fornøyd sånn sett da selv om det tok litt over snittet tid Min erfaring er 14 dager GODT UNDER snittet.... Men for å være dønn seriøs - skal jeg handle noe et sted til en sum av "noen tusenlapper" så mener jeg det er å forvente et snev av seriøsitet. Har man en webside og det flagges med en mailadresse så burde den kunne bli brukt. Dersom mail er første kontaktpunkt og det tar uker før den blir besvart, da blir i hvert fall min godfølelse borte for en videre handel. En butikk som derimot svarer innen et døgn, noe faktisk mange av de gjør, så blir man litt mer positivt innstillt - og det tjener de som svarer raskt og seriøst på. Klarer de ikke det er det bedre å fjerne mailadressen fra websiden sin og stå igjen med et telefonnummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harald_s Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Jeg sendte epost til Stenvaag med forespørsel på rifle og demper. Fikk tilbakemelding i løpet av noen timer. Sendte ny epost med noen spørsmål, og da ringte de meg opp og ga svar på det. Kan ikke skjønne annet, enn at dette er god service. Jeg endte opp med å kjøpe våpen av de, selv om jeg bor i Nord-Norge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilAR Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Som flere nevner her, Hotmail. Det kan jo feks være slik at Stenvaag Våpensenter har et spam filter som slenger alle e-poster FRA Hotmail i trash. Jeg har det slik, og må manuellt legge inn de hotmail adresser jeg VIL ha mail i fra. Det kommer jo uhorvelige mengder med spam fra nettop Hotmail hvert eneste døgn. Hva med å forsøke å sende en mail i fra en annen mail server da? Som sagt, jeg fikk svar på min henvendelse jeg (innen rimelig tid) men de hadde ikke delene jeg var ute etter. Så de svarer jo på mail. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiko Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Et lite tips i denne sammenhengen. Driver selv en liten nettbutikk og har ofte problemer med at kunders spamfilter tar mail fra meg, med påfølgende misfornøyde kunder som ikke får den informasjonen jeg prøver å gi dem. Sender du en mail til en profesjonell nettadresse og forventer svar, så sett dem som sikker avsender. mvh Taiko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fozzy357 Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Spamfilter var nok ikke problemet, når jeg bestillte gjennom forhandler...... Ringte og spurte om hvor våpenet var, fikk da 4 forklaringer i løpet av 11 uker. Som sagt min forhandler har endeløse historier om treg kundebehandeling fra Stenvaag. Det er litt synd med tanke på at gutten er flink som f##n... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.