Jump to content

Stenvaag Våpensenter


Ranger#44

Recommended Posts

Hotmail har en "postkasse" for "søppelpost", så du ser at det kommer noe ev. inn!

Og ja, jeg har akkurat det samme problemet. Sendte en mail rett før skoleferien, da fikk jeg vel svar etter litt over en uke. Sendte svar tilbake som jeg ikke har hørt noe videre fra. Sendte en mail igjen for en to ukers tid siden, fortsatt ikke noe svar :(

Link to comment
Share on other sites

Spamfilter ?

Alt etter hvordan spamfilteret er innstilt, kan det hende det siler ut forskjellige epostadresser.

 

Kan være, men jeg sender fra sikker adresse sånn sett, det var ingenting skummelt i den mailen annet enn om de hadde ei børse på lager som jeg gjerne ville kjøpe. Men, når de ikke svarer blir det jo ingen handel... :(

 

Men det skal sies at det er ikke mange av de større våpenbutikkene som er kjappe på å svare på mail heller (ingen nevnt ingen glemt).

Link to comment
Share on other sites

Klarer du ikke å ta en telefon, så er du vel ikke kompetent til å betjene ei rifle heller.

 

Med tanke på at våpensøknader leveres i skriftlig form så vil jeg tro skriftlig fremstillingsevne er viktigere enn muntlig... :wink:

 

Så det finnes ingen grunner til at man vil gjøre det skriftlig i stedet for pr. telefon? Enkelte ting er greit å få i skriftlig format, og når muligheten faktisk finnes via en hjemmeside burde vel tilsi at det er også en kontaktmetode butikken også ønsker/bruker? Ingen vits å reklamere med Kroneis dersom man kun selger Gullpinne... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Klarer du ikke å ta en telefon, så er du vel ikke kompetent til å betjene ei rifle heller.

 

Hvorfor ikke?

 

Personlig så *HATER* jeg å ringe folk/butikker jeg ikke kjenner. Hater det som pesten. Jeg foretrekker mye mer epost eller personlig oppmøte. Betyr det at jeg burde levere rifla mi inn igjen?

 

Øystein

Link to comment
Share on other sites

Prøvde iherdig å bestille en par deler til en Walther GSP kal 32, med e-post.

Fikk aldri noen svar eller deler.

 

Leste i annen tråd her inne (kammeret.no) at det beste var å ringe, som anbefalt, så gjort :wink:

Fikk snakke med en hyggelig kar, som tok i mot ordren med delenummer som jeg hadde klar og han bekrftet at delene hadde de, så det skulle de sende med en gang :D

3 uker senere var det fremdeles ikke kommet noen deler :(

Ringte på nytt og traff samme hyggelig karen.

Han unnskylte seg så godt han kunne og lovte å sende delene samme dag (etter å ha notert delenummerne på nytt)

3 uker senere fremdeles ingen deler å få fra den sjappa.

 

Heldigvis var det en skytterkolega som var forbi i annet erende som svippet innom og hentet de nevnte dele, som de selvsagt hadde inne :lol:

 

Grunnen til at delene ikke var sendt, sa de var at jeg ikke var registret kunde der.... :roll:

For noe Bullshitt :!::!::!:

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at delene ikke var sendt, sa de var at jeg ikke var registret kunde der.... :roll:

 

Jeg har en liten mistanke til at de kanskje har "nok" kunder? De ville heller ikke hjelpe meg med noen deler til en eldre Walther, de var gått ut av produksjon fikk jeg høre.

Men Børselars hadde såklart de delene jeg trengte, så vips så var alt så godt som nytt igjen! :) (men ikke takket være Stenvaag)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bestillte et våpen for 2 år siden. Det tok over 5 mnd. med forklaringer og unnskyldninger(som ikke hang på greip)før jeg fikk det.

Stenvaag var nok en Norges beste på banen, MEN det å drive butikk er skive bom.

Har en venn som driver sports butikk, og han gruer seg hver gang han skal bestille!

 

Han har handla mange hundre ganger, og vet virkelig hvor vanskelig det er....

Link to comment
Share on other sites

sendte dem en epost for 14 dager siden.

 

fikk svar i dag der dem beklaget sent svar grunnet ferieavikling.

 

men fikk svar på spørsmålet mitt:) så var egentlig fornøyd sånn sett da selv om det tok litt over snittet tid

 

 

Min erfaring er 14 dager GODT UNDER snittet.... :mrgreen:

 

Men for å være dønn seriøs - skal jeg handle noe et sted til en sum av "noen tusenlapper" så mener jeg det er å forvente et snev av seriøsitet. Har man en webside og det flagges med en mailadresse så burde den kunne bli brukt. Dersom mail er første kontaktpunkt og det tar uker før den blir besvart, da blir i hvert fall min godfølelse borte for en videre handel. En butikk som derimot svarer innen et døgn, noe faktisk mange av de gjør, så blir man litt mer positivt innstillt - og det tjener de som svarer raskt og seriøst på. Klarer de ikke det er det bedre å fjerne mailadressen fra websiden sin og stå igjen med et telefonnummer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte epost til Stenvaag med forespørsel på rifle og demper. Fikk tilbakemelding i løpet av noen timer.

Sendte ny epost med noen spørsmål, og da ringte de meg opp og ga svar på det.

 

Kan ikke skjønne annet, enn at dette er god service.

 

Jeg endte opp med å kjøpe våpen av de, selv om jeg bor i Nord-Norge.

Link to comment
Share on other sites

Som flere nevner her, Hotmail. Det kan jo feks være slik at Stenvaag Våpensenter har et spam filter som slenger alle e-poster FRA Hotmail i trash. Jeg har det slik, og må manuellt legge inn de hotmail adresser jeg VIL ha mail i fra.

Det kommer jo uhorvelige mengder med spam fra nettop Hotmail hvert eneste døgn.

 

Hva med å forsøke å sende en mail i fra en annen mail server da?

 

Som sagt, jeg fikk svar på min henvendelse jeg (innen rimelig tid) men de hadde ikke delene jeg var ute etter.

Så de svarer jo på mail.

Link to comment
Share on other sites

Et lite tips i denne sammenhengen. Driver selv en liten nettbutikk og har ofte problemer med

at kunders spamfilter tar mail fra meg, med påfølgende misfornøyde kunder som ikke får den informasjonen jeg prøver å gi dem. Sender du en mail til en profesjonell nettadresse og forventer svar, så sett dem som sikker avsender.

mvh Taiko

Link to comment
Share on other sites

Spamfilter var nok ikke problemet, når jeg bestillte gjennom forhandler......

Ringte og spurte om hvor våpenet var, fikk da 4 forklaringer i løpet av 11 uker.

Som sagt min forhandler har endeløse historier om treg kundebehandeling fra Stenvaag.

Det er litt synd med tanke på at gutten er flink som f##n...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...