Jump to content

Colt Python


Sir.Robin

Recommended Posts

....... men når alt det er skrevet, - og du er blitt godvenner med din Python (som jeg), så kaster du aldri mer to blikk på andre revolvere.

 

Jeg har Colt Python, kjøpt brukt for mer enn jeg den gang måtte ha gitt for en ny S&W (omtrent 1,5ggr så mye), men den er fremdeles i knallorden den dag idag, og kommer til å vare lenger enn jeg selv.

 

Den handelen har jeg aldri angret på, selv om C.Patron er inne på noe når han poengterer at ingen her til lands kjenner Python mens det går 13 på dusinet av de som mekker smith.

Link to comment
Share on other sites

Har hatt lyst på en python siden jeg var guttunge... men å betale samma prisen for en brukt revolver som jeg får en helt ny S&W 686 for er jo litt uaktuelt :|

 

Andre meninger? Hva mener folket om S&W 686? :)

 

Nå kjøpe jeg gutte drømmen i 1982, hadde aldri solgt den for 20000,-( fornikklet- 6 tommer)

Men det er ren afeksjons verdi.

Men nå selges 686 for under 5500,-. Pyton er "arve gods " å regne, men en 686 til usle 5500,-...ja da er det bare å finne frem dremmel, bor og jobbe seg frem til et kjempe felt våpen :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Fozzy du glemte en 0 på salgs sum :D Min første er fra samme tid som din, men med 8" løp og nikkel. De andre Pythonene mine kan nok være til salgs, men ikke den første. skulle gjerne hatt en i 4" også, men da må jeg selge noe og det er vanskelig. Det blir forøvrig lenger og lenger mellom hver gang det dukker opp en brukt Python. Det er nok mer eie glede i disse, enn i en Smith, men du får mye mer revolver for pengene med en 686.

Link to comment
Share on other sites

"Quality Makes It A Colt"

Når du har sammenlignet og skutt med S&W og Colt Python, så skjønner man det...

Python er alle 357 Smither overlegene!!!!!

Det er ikke uten grunn den er regnet som den beste revolver laget.

 

Eneste argumentet jeg skal gi Smith er at den er lettere å fikse avtrekket på.

 

 

Er det noen som har en 2,5" eller 4" Python å selge så kontakt meg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...