Jump to content

Et flott laderom


Jamt

Recommended Posts

Har vært noen ganger inne hos en jakt kompis for å bivåne laderommet hans, Så i går spurte jeg om ikek jeg kunne ta ett par bilder av det.

 

Dette er det floteste laderommet jeg har sett :D.

 

Gjennomført i miste detalj.

 

normal_IMG_2522_%28Medium%29.JPG

normal_IMG_2521_%28Medium%29.JPG

normal_IMG_2523_%28Medium%29.JPG

 

Her er det på stell :shock:

Link to comment
Share on other sites

Nå kommer vel snart Dillons "Blue Press" med en "Hjemme hos"-reportasje hos kameraten din. De har sikkert med en lettkledd veldreid "hjemmelader" som kan posere nett på på samtlige bilder (Lurer på hvorfor Dillon insisterer på at hjemmelading drar damer? Har aldri sett snurten av en dame rundt mine presser, men det er vel fordi det står en LEE Turret der også :oops: ).

 

Men åssen orker han å lade etter å ha lagt så mye arbeid i laderommet? Jeg blir så lei mine prosjekter at når de vel er ferdig (eller mangler ca 10%), så ønsker jeg bare å slippe dem som glødende jern, og det tar lang tid før jeg får brukt dem (Har en hagebod som har gått for lut og kladt vann etter at jeg la underpappen på taket :oops::evil:. Må få lagt de taksteinene siden skruene til lektene har laget lekkasje...).

 

- Øivind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...