Jump to content

Furminator hundebørste


HyprJinta

Recommended Posts

  • 2 years later...

Må bare få si meg utrolig imponert over denne. Jeg fikk prøve den av en kompis idag. Jeg børstet to fulle never med ull av ørene til bikkja mi. De hundrelappene er den absolutt verdt! Nå fikk jeg endelig svar på hvordan jeg skal fjerne det vi støvsuger på 3 ganger i uka.

 

Furminator har kommet med en deluxe edition, denne ska bestilles når neste lønning kommer. Gleder meg til å børste bikkja! :D

 

Link: http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=SP201_var

Link to comment
Share on other sites

Bruker den på en shiba. Nå har jeg ikke gjort noen måling som kan si om den tar mer eller mindre enn 90%, men vi er strålende fornøyd med den. Den fylle gjerne en bærepose med underull i hver økt i verste røyteperioden... Utrolig hvor mye pels der er på en så liten hund :shock:

Link to comment
Share on other sites

Vi har alle størrelsene og bruker dem på alt fra Ridgeback via Retriever til Skogkatt. Furminator er uten tvil noe av det beste utstyret jeg har kjøpt til bikkjene. Det er fantastisk hvor mye dødt hår den klarer å få løs i løpet av fem minutter. Etter en god børsting ligger det pelsdotter over hele plenen i bakgården min.

Link to comment
Share on other sites

De kan absolutt anbefales ! Jeg kjøpte to stk til mine hunder .

 

Bestilte fra Usa ( Ebay ) 1/3 del av prisen hjem for ca ett år siden. De er vanvittig overpriset i Norge .

 

Jeg har ei drevertispe ilag med en kompis og han kom på ei utstilling med henne . Så spurte jeg om han ville låne børsten .

Da han kom tilbake så var han sjokket over hvor mye pels som hun hadde " til overs " . Svære kladder av valpepelsen som han ikke hadde fått gredd bort med sin børste

 

Et kjempebra produkt etter min mening og erfaring !

Link to comment
Share on other sites

Furminator egner seg etter min erfaring ikke så bra til hunder som skal nappes.

Det virker som om den skjærer hårene like mye som den trekker dem ut, noe som ikke er så heldig for pelsen til hunder som skal nappes.

Hos oss er Furminatoren kun til bruk på katten nå.

Link to comment
Share on other sites

Furminator egner seg etter min erfaring ikke så bra til hunder som skal nappes.

Det virker som om den skjærer hårene like mye som den trekker dem ut, noe som ikke er så heldig for pelsen til hunder som skal nappes.

Hos oss er Furminatoren kun til bruk på katten nå.

 

Hvilke hunder napper man bortsett fra bassetene?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...