Jump to content

Norway Scopes - Kikkertsikte


Potten

Recommended Posts

Sølvrev skrev (25 minutter siden):

Ja, dette bør du sterkt vurdere å holde deg borte fra😉. Kinaræl som tidligere er omtalt i (minst én) egen trå.

Hadde en mistanke om dette ja. 

Link to comment
Share on other sites

Men la nå rett være rett: Det er ikke dermed helt utelukket at nevnte kikkertsikte kan fungere greit i mange år for Ola stubbejeger som skyter sine 30 + 5 skudd i året og holder seg innendørs når det regner. Men som vi har konkludert med utallige ganger, når det kommer til optikk er det ganske god sammenheng mellom ytelser (optisk og mekanisk) og pris. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Og selgeren fremstår som alt annet enn ærlig når han gjentatte ganger lanserer åpenbar bullshit om at tofotene hans er "lagd på samme fabrikk som originalene". Helt håpløst idiotisk, kanskje han tror på det sjøl??? Det er piratkopier, han tar inn for å selge videre, ergo er det straffbart, og jeg fatter ikke at han får lov å selge det på finn.no.

 

Ole

Link to comment
Share on other sites

Ei tohi varjata skrev (1 time siden):

Og selgeren fremstår som alt annet enn ærlig når han gjentatte ganger lanserer åpenbar bullshit om at tofotene hans er "lagd på samme fabrikk som originalene". Helt håpløst idiotisk, kanskje han tror på det sjøl??? Det er piratkopier, han tar inn for å selge videre, ergo er det straffbart, og jeg fatter ikke at han får lov å selge det på finn.no.

 

Ole

De annonserene der har jeg også reagert på😂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Han selger også pussesnorer. Her fra annonsen på Finn:

"--Boresnake--uten diskusjon verdens mest effektive våpen/løpspuss, du må "stake" den vanlige pussestokken 200ganger ut/inn for å oppnå det en Boresnake med messing børste utfører etter å ha blitt dratt gjenom EN gang, det skjønner man etter å ha prøvd det. "
 

Edited by Bäke
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Sølvrev skrev (På 1.3.2024 den 9.27):

Kinaræl som tidligere er omtalt i (minst én) egen trå.

 

Jeg omtalte slikt nettopp, da i forbindelse med "riflepakke". Og skrev følgende:

 

""Branding", heter visst dette. Produksjon av "no-brand"-produkter, der innkjøper kan klistre på sitt eget merke ("Norway" kikkertsikter, påklistret in Rennebu) er god forretning".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...