Jump to content

Garmin T5 hundband forsvant fra håndholdt astro 320


Newhunter

Recommended Posts

meut! skrev (41 minutter siden):

Alpha enheter må være i astro modus, ellers fungerer ikke de sammen. Hva som er trådstarters problem aner jeg ikke.. 

Må Alpha være i 320 modus for og kjøre med t5 band? Det jeg sa var at jeg har flere gang mistet mine hunder med t5 band. har 4 t5 band. Alle disse har på et eller annet tidspunkt mister komunikasjon.. kjører dem av og til i Astro.modus når jeg jakter med dem som kun har 320.  har flere Dc40 og Dc50 band. Dem har fungert uten noen feil.

Edited by t-trim
Rettet
Link to comment
Share on other sites

meut! skrev (12 timer siden):

Alpha enheter må være i astro modus, ellers fungerer ikke de sammen. Hva som er trådstarters problem aner jeg ikke.. 

usikker på hva du mener med dette. For at en Alpha skal se en T5 som er pairet med en 320 så må Alpha stå i Astro modus. Hvis T5 er pairet mot Alpha så kan Alpha kun se denne i «Alpha modus» og 320 kan ikke se T5. For å se DC serie halsbånd så må Alpha stå i Astro modus.

Link to comment
Share on other sites

Ja det var vel sånn ca. det jeg mente jjrckd. Om man skal bruke Alpha og Astro sammen så må Alpha stå i Astro modus. 

Akkurat hva som kan skje med T5 båndet vet jeg ikke. Jeg jakter nesten alltid med noen som har Astro og har ikke bytta innstillinger. Har ikke mista kontakten med T5 båndet foreløpig.

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg jakter også ofte med folk som tviholder på Astro. De gangene de slipper sin hund så bytter jeg til Astro modus på min Alpha. Når jeg slipper min hund så står alt i Alpha og de med Astro kan ikke se hunden. Litt surmuling de første par årene men nå har de fleste kjøpt Alpha.

Link to comment
Share on other sites

Astro funker og jeg gidder ikke kjøpe ny peiler når astroen forteller meg hvor hundene står. 

Et blikk på skjermen så går jeg til standen. Hva mer trenger jeg?

En ting skulle jeg hatt og det er en tone for at hunden går ut av stand. Siden jeg ikke glor på skjermen hele tiden så kommer jeg noen ganger frem til der standen var og hunden i nytt søk. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...