Jump to content

Kom noe fint i posten idag.


Elgjaeger

Recommended Posts

Casey Jones skrev (4 timer siden):

Lekkert! Mye papirmølle å få sendt noe slikt?

Veldig enkelt å bestille via Reloading International, men tok jækla lang tid denne gangen. Først hadde Terminus problemer med leveranse, skylte på Covid. Så gikk det veldig lang tid for eksportsøknaden ( som Reloading tar seg av).

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid er jækla?
Jeg venter på et vinkeljern som ble sendt 21. desember.

 

Utrolig at de har eksportrestriksjoner på slikt:
Red-Dot-Mount_Winchester-Model-71_Winchester-Model-1886_Receiver_Charcoal-Blued-Steel-scaled.jpg

 

En enkel brakett til å skru i låsekassa på ei lever action børse slik at rødpunktsikte ikke konflikter med utkastet på toppen.

Link to comment
Share on other sites

Wintel skrev (21 minutter siden):

Hvor lang tid er jækla?
Jeg venter på et vinkeljern som ble sendt 21. desember.

Jækla lang tid er lenger enn veldig men kortere enn jævlig….

 

som sagt bestilte jeg i mai, tror Reloading Int. fikk varen i september, så fikk de ikke permit før i desember.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sånn, da var kassen droppet i det psykedeliske damaskinspirerte chassiset fra Vision, kikkert montert og trollmannen fra Island tilpasset pipe og brems samt foretatt håndspålegging av BB742043-B524-4F20-913E-BDA706562F8A.jpeg.7e54a869d6f927920110d3fcd08789ca.jpegherligheten.

Da venter bare skytebanen, så får vi se om 6,5 Gaymoor kan måle seg med 6,5 Swede som jeg har brukt så langt. Veier 9,5kg med kikkert og tofot, ingen vekter i chassis enda…

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Elgjaeger skrev (18 minutter siden):

Skulle gjerne vært på Mykland ja, men har lovet meg bort til noe Jeger&fisk greier. Hadde vært litt optimistisk å stille på Mykland med ikke innskutt og ikke kronografert rifle også…..

Ja, jeg har meldt meg på DFS-feltstevne her i nabolaget, siden jeg ikke kom med på Blæsa. I mellomtiden ble det flyttet og jeg fikk tilbudet om Mykland - og fikk selvsagt korona i mellomtiden... (det redda meg fra oppriggingsdugnaden, men det skal jo ned også)
Så blir vel feltstevne på oss her, i beste fall. PRS med to skyttere er jo ikke billig heller 🙄, så da er jo greit å være i såpass form at en har det gøy.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Her skulle det være baneåpning ute og innskyting i morra, men det kom 245cm snø i Januar, og i morra er det meldt et helvetes uvær, så det får bli inneskyting med salongbørsa i kveld, og Heli-Team cup i morra....  

Ble jo tøff børse du der oppe i Trådstarten :-D


 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...