Jump to content

Hvem selger kg 1


eivkie

Recommended Posts

Hoppes#9 er en gåte hvorfor den lenger ikke er å oppdrive her i kongeriket. Jeg var på Svinesund for ca.3 år siden og fant en flaske med Hoppes #9, hele 475ml. Ganske stor flaske som varer lenge. Jeg har besøkt denne butikken flere ganger uten å ha sett denne i sortimentet deres nå i ettertid. 

 

Mulig at jeg slenger innom en tur på en "Harryrunde" over grensen, jeg har ikke vært der på ca.2 år. Har de Hoppes #9 skal jeg tipse om det her inne. 

Edited by Vaquero
Link to comment
Share on other sites

Kona ville til Svinesund i dag, det ble Norbysenteret, men jeg kjørte innom den gamle Svinesundbrua og til "TV-Boden". For de som ikke er lokalkjent så er det et marked rett til høyre når du har kjørt over den gamle broen. Der er det en butikk som heter TV-Boden, lydutstyr og div. til bil, og en jaktavdeling med noe utstyr.  Jeg fant en mellomstor flaske i en monter, 150ml. Bilde taler for seg.

No 9.jpg

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Hoppes no 9 fåes kjøpt på ebay, kjøpte en quart, 9,ett eller annet dl. Ikke lenge etter arvet jeg 2 flasker av en gammel skytternabo som gikk bort, noen som vil tippe alder på flaska i midten? Esken til venstre er uåpnet, og inneholder ei flaske til16345692683051495357236043659931.jpg.8840243d0a06ec92992d481050f157f2.jpg

 

De to gamle flaskene er den gode gamle sorten😎 har nok hoppes no9 ut livet tipper jeg😂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...