Jump to content

Alternativt materiale til avstandstykke, kolbekappe


Recommended Posts

Skal forlenge ein syntetstokk. Har tidligare brukt kryssfiner på ein trestokk er jobba litt på. Lakke denne raud. Vart ganske snasent. 
 

Men no er det snakk om syntet,  og då vil eg ikkje ha noko som kan trekke vatn og svelle opp. 
 

Er det nokon som har nokre forslag til alternative materialer? Irriterer gnitalusa i meg å bruke 100-vis av kroner på å kjøpe noko som er laga for formålet men som allikevel må tilpassast stokken. 

Link to comment
Share on other sites

Kjøp en slik skjær ut passe stykker og forleng med 7mm om gangen til du er fornøyd ;) Om det skal se litt penere ut drar du en runde eller to med svart eltape rundt så skjøtene blir "borte" :D 

 

https://www.thansen.no/verktoy/hage/hageredskaper/arbeidsmatte-eva-117x236x0-7cm/n12309/pn25516/?gclid=CjwKCAjwxo6IBhBKEiwAXSYBs8qiuNbay9dG_VRb_-Y2KIVIJ0Go-Rx-SYY_Ys4hOdvtIgmeHkGGyRoCmtsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker sort pe-plast fra en bedrift som sveiser plast for oppdretsnæringen.

Min lokale bedrift har skrap i ymse tykkelser og sagkanten blir glatt og blank ved varmebehandling med varmluftpistol eller propanflamme.

En gjennbruksstasjon kan være plassen å lete etter plastemner, skjærefjøl var nevnt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...