Jump to content

Remington Accutip .223 55 gr på rev?


Manof

Recommended Posts

hei! er ny her. jeg har for ei lita stund sida kjøpt ei Howa 1500 Varmint i .223 rem. et kaliber jeg er storfornøyd med, og børsa er helt utrolig presis. nylig montert demper.

 

MEN.. spørsmålet mitt til dere der ute er:

 

noen som har prøvd fabrikklada Remington Accutip .223 55 gr på rev?

har positiv erfaring med null skinnødeleggelse på bever, men det er jo ikke akkurat to vilt med sammenligningsgrunnlag hva kroppsbygning angår.

 

altså. kommer dette til å blåse mikkel i fillebiter, eller kan jeg vente et mer positivt resultat?

 

evt. andre lett tilgjengelige fabrikkladninger for en sørlending?

Link to comment
Share on other sites

Dere skremmer jo livet av en nykommer :shock: Velkommen :D

 

Det de fleste her prøver å si er at det er litt forumregler.Les disse så slipper du å få puddingsjokk med neste posting, og...svar på det meste.

 

kortversjonen er at det er regelen å poste i en allerede åpnet tråd hvis det finnes en(som det mange tider gjør) og ikke bruke STORE BOKSTAVER i utide da det oppfattes som roping og høyt snakk.

Søk funksjon finnes også, men den er ikke alltid patentlig, så google søk på kammeret fungerer veldig bra.

En beskrivende overskrift hjelper både deg og de som skal svare.

 

Så ny som du er her så vil jeg tro at du har noen ukers lesning etter du har søkt opp diverse emner du lurer på. Post da i disse hvis du har noe å bidra med eller spør om.

 

Men gå inn på de forskjellige kategoriene etter du har lest REGLENE så hjelper du deg selv noe veldig :wink: Lykke til :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...