Jump to content

Skyte logg. Har noen en fil å sende?


O.J

Recommended Posts

Er på jakt etter en skyte logg. Pr. d.d. er det en liten logg bok som jeg loggfører aktivitetene i. Denne begynner etter bare få mnd å bli rimelig rufsete, og er ikke akkurat noe jeg er kry av å måtte levere ifra meg ved søknad om ny pistol. Så her er det store spm. Har noen en fil med noen form for dokument med en logg klar for bruk. Er det strilene på vestlandet kaller for "eit øla hovve" når det kommer til dokument program, så det å lage selv har ikke blitt veldigt profft.

 

Vet at de gamle klubbsidene til Bergen pistolklubb hadde et slikt dokument, men lykkes ikke å få kontakt ned de rette ildsjelene på diskusjons siden der.

 

Håper på hjelp.

O.J.

Link to comment
Share on other sites

:)

Denne begynner etter bare få mnd å bli rimelig rufsete, og er ikke akkurat noe jeg er kry av å måtte levere ifra meg ved søknad om ny pistol.

Å føre en skytelogg er veldig fornuftig! Men du skal da vel ikke levere den fra deg ved en søknad? Det er da vel fortsatt vanlig at aktivitet blir dokumentert på annet vis!

Link to comment
Share on other sites

Nå er skyteloggen oppdatert med programmer for luft!

 

60 skudd

40 skudd

30 skudd

 

Last ned her: http://www.lettoghuske.com/skytelogg

Klarer ikke å starte den på maskinen min (XP pro).

 

Feilmelding:

Kan ikke åpne denne instalasjons pakken, kontakt programmlevrandøren for å bekreftet om dette er en gyldig windows installer pakke.

Link to comment
Share on other sites

:)
Denne begynner etter bare få mnd å bli rimelig rufsete, og er ikke akkurat noe jeg er kry av å måtte levere ifra meg ved søknad om ny pistol.

Å føre en skytelogg er veldig fornuftig! Men du skal da vel ikke levere den fra deg ved en søknad? Det er da vel fortsatt vanlig at aktivitet blir dokumentert på annet vis!

 

 

Planen var å levere den fra meg for å dokumentere aktivitet, annet en konkurranse. Er ikke det dette som er vanlig praksis???

Link to comment
Share on other sites

:D Tror vel det er ganske uvesentlig, O.J. Det er ikke mye vits i et 'dokument' som du har laget selv...

Har ikke din lokale klubb noen form for registrering av aktivitet? Her på berget er det vanlig at våpenkontoret tar kontakt med klubbens formann og forespør om våpensøker's aktivitet i klubb og evt konkuranser.

Vet ikke hvordan dette fungerer andre steder?

Link to comment
Share on other sites

Planen var å levere den fra meg for å dokumentere aktivitet, annet en konkurranse. Er ikke det dette som er vanlig praksis???

 

Jo det er greit å dokumentere aktivitet når du skal søke om nytt våpen.

jeg har lagt inn det doc. (du kan laste ned fra skytting.no) på mobilen så hver gang jeg er å trener eller er på stevner fører jeg inn dette, på stevner fører jeg også inn stevne nr. da er det enkelt for våpenkontoret å sjekke. Og når jeg søker om våpen så bare printer jeg ut dokumentet får klubben til å signere og stemple.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Som bifil (både windows og mac) databruker syns jeg det er greit å bruke Excel-arket til Mr Hembre. Da er det plattformuavhengig, og det setter jeg stor pris på. Alternativt kunne man jo lage seg et Google-regneark. Da ligger det på nettet (kun tilgjengelig for en selv) og man kan oppdatere det fra hvilken som helst maskin man måtte ha tilgang til. I tillegg slipper man å tenke på backup. Fremmedord, sa du? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dersom du har epostkonto hos Gmail, klikker du på "Documents" på menylinja øverst. Så kan du opprette tekstdokument eller regneark. Jeg bruker et slikt tekstdokument til historikk på bilen min, og et regneark til å holde oversikt over plusstimer på jobb.

 

Dersom du ikke har konto hos Gmail, kan du sende meg epostadressen din på PM, så skal jeg sende deg en invitasjon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...