Jump to content

Ryggsekk til sjefen.


CatLikeFox

Recommended Posts

McKinley sekkene er utrolig komfortable.

Mulig det. Men etter stort sett bare negative erfaringer med kvaliteten på McKinley-produktene har jeg helt sluttet å kjøpe det merket. Alt jeg har kjøpt, enten det er ryggsekk, sko, telt eller klær har vært lite slitesterkt og lite solid. Biltema-kvalitet for moderat og lite krevende bruk. I forhold til mine behov vil jeg kalle alle McKinleyprodukter jeg har kjøpt for søppel.

Link to comment
Share on other sites

Bergans Rondane Lady 65 L hvis du vil kjøpe en utmerket sekk til en forholdsvis lav pris.

Bergans Trollhetta Lady 75 L hvis damen regelmessig skal bære mer enn 12-15 kg.

Arcteryx Bora 62 L eller 75 L hvis du vil gi henne den beste damesekken på markedet.

 

Dette er min mening og den bøyer jeg meg for! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Julegave til fruen skal kjøpes. Ryggsekk er målet....

 

Har sett på bergans, norrøna og berghaus (alle er damemodeller). Syns selv at berghaus sin virket både mest solid og hadde best bæresystem. 60+10 ltr jeg kikket på.

 

Noen som har erfaringer?

 

Jeg ville sett litt ekstra på Norrøna Nansen 65liter. Dem jeg kjenner som har prøvd liker Norrøna Nansen best etter å ha prøvd bergans 60+10 liter opp mot nevnte Norrøna sekk.

 

Hvis linken funker så er det denne sekker jeg mener: http://www.norrona.com/web/homepage.nsf/web/index.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...