Jump to content

Innloggingsproblemer - Opera


Ooole

Recommended Posts

Når jeg bruker Opera og logger meg inn, forsvinner innloggetmodus så snart jeg beveger meg fra det bildet som kommer opp etter at man skriver brukernavn / passord (hovedsiden for eksempel). Jeg blir med andre ord auotomatisk utlogget prompte, men uten feilmeldinger av noe slag. Dette har jeg ikke opplevd før. Har også logget meg inn etter at Kammeret skiftet layout, så det ser ikke ut til å være det.

 

Innlogging via Firefox går derimot finfint.

 

Bruker sisteversjon av både Opera og Fireforx (og at annet, hehe). Noen som har noen idéer om hva dette skyldes?

Link to comment
Share on other sites

Har nøyaktig samme problem som deg Ooole, Jeg blir kastet rett ut igjen. ( Mulig jeg har skrevet for mye dritt i det siste :mrgreen: ) Men navnet mitt dukker opp nederst på siden over innloggede brukere. Men, på to andre pc'r i huset så fungerer det helt uten tull.

 

Siste V. Opera på alle maskinene, oppdatert i går.

På den som ikke fungerer med Opera så går det greit med FF og Explorer.

 

Har prøvd det meste nå, kjørt Ccleaner, slettet kapsler osv......... Skal prøve å legge inn Opera på nytt.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Opera har som kjent nå individuelle innstillinger for forskjellige nettsider. Sjekk ved å høyreklikke på sida, "Edit site preferences" :arrow: Cookies som må være på (alle). Du kan gjerne endre General :arrow: Site fra www.kammeret.no til kammeret.no

 

Jeg bruker så å si bare Opera og har ingen problemer, men har måttet gå gjennom "Edit site preferences" på nytt ved en eller to av versjonsoppgraderingene

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...