Jump to content

AI AXMC, TRG M10, Barrett MRAD


furuoglyng

Recommended Posts

Man kan være i god form med litt flesk på kroppen. Jeg er 113 kg og 98 cm rundt midja. Jeg var etter 2 ukers sykdom i sommer nede I 103 kg. Da var det meget enklere å gå oppover lia. Men når man vil være sterk og løfter vekter 5 dager i uka, så kommer vekta på igjen. Men å bære litt tungt utstyr er jo endel av gamet. Har dere ikke vært i militæret?

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Man kan være i god form med litt flesk på kroppen. Jeg er 113 kg og 98 cm rundt midja. Jeg var etter 2 ukers sykdom i sommer nede I 103 kg. Da var det meget enklere å gå oppover lia. Men når man vil være sterk og løfter vekter 5 dager i uka, så kommer vekta på igjen. Men å bære litt tungt utstyr er jo endel av gamet. Har dere ikke vært i militæret?

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Det er vel mange her inne som bærer like tung eller tyngre rifle enn deg pr kg kroppsvekt Knut Erik? Med 113 kg og fem dager i uka med løfting av skrot, bør du minst jakte med denne : http://www.anzioironworks.com/MAG-FED-20MM-RIFLE.htm" for Ikke å havne i pinglekategorien selv :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...