Jump to content

S&W K-frame inspirasjon til spesialrevolver


aps

Recommended Posts

Hei, har en k-frame l som er spesialrevolver per i dag, problemet er 4 og noe cm med løp og dertil enda kortere rifling , sliter med stabilisere og få presisjon med vanlige felt 105gr, og orker ikke ha masse ladninger og forskning, synes uanstt siktelinjen er vel kort, ikke helt fornøyd med millet siktene heller, grepet er vanlig full size, så tenkte gjøre om til lenger løp og mindre skjefte

 

Hva er mulig, hva har dere gjort? har en forkjærlighet for LPA sikter, så hvor mye man da evnt må ta av grep, og hvordan løpslengde man får er jo spennende.

Link to comment
Share on other sites

Den treffer greit med 125gr og H&N wadcutter og 32c og, men bunner vel litt ned i at jeg vil ha den til å se litt annerledes ut og, nå ser det ut som du har en revolver ramme typ fullsize med siktet montert på kassa, kunne tenkt meg litt mindre vipp også, og bedre kulebane

Link to comment
Share on other sites

Jepp, funker fint det. Jeg har hørt noe om at det kan skape problemer med plassering av skruehull og bladfjæra hvis man bruker grep med gjennomgående skrue, men ikke sjekket dette selv. Det er ihvertfall uproblematisk med Hogue Bantam eller lignende grep som fester i bunnen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...