Jump to content

Pistol med magasin


OMSF

Recommended Posts

På det er svaret både ja og nei på samme tid. Det avhenger av hva du mener med presisjon. Hvis du mener "bli verdensmester i luftpistol" så er vel ikke magasinpistol veien å gå? Men det var ikke råd om hvilken type pistol du skulle kjøpe saken gjaldt :oops:

Hvis du kan snevre inn til hvilken presisjon du er ute etter så dukker det nok opp noen her som kan svare spesifikt på det.

 

Se der ja - der kom det en mens jeg skrev innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Børselars har Twinmaster, de koster fra 3-6tusen, CO2 og magasin.Tror det er 6 eller 8 skudd. får ikke linket da siden til børselars ikke fungerte på pcn min i alle fall.

 

Den fungerer vel som en revolver? Litt usikker på DA.. :(

 

Twinmasteren er DA ja, og dermed uegnet som trening for skyting med halvautomatiske pistoler.

 

Har fundert lenge på en Drulov selv...

Link to comment
Share on other sites

Co2-skyting er typisk sommer-og-oppvarmet-lokale-aktivitet ja.

 

Gassforbruket går opp, og hastigheten går ned når det blir kaldt. Noen skyttere har klaget over endret treffpunkt hvis de skyter i kalde lokar om vinteren.

 

Co2-våpen kjøles i tillegg av skyting(i forbindelse med at flytende Co2 i patronene går over i gassform) og dette reduserer fort utgangshastigheten ved hurtig skyting om sol og varme ikke er tilstede for å varme opp systemet.

 

Har ikke sett noen slike her hjemme, men så en til salgs i sverige for ikke altfor lenge siden

 

Jeg har bedrevet endel googling og fundering rundt dette med ekte semiautomatiske luftpistoler(bortsett fra Steyr og FWB) noen år nå, har drodlet litt rundt det her:

http://www.airgunworld.org/forum/viewto ... f=5&t=1785" target="_blank

 

Crosman har laget noen brukbare før i tiden, men de er desverre ikke i produskjon lenger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...