Jump to content

Pussestokk plast for håndvåpen og/eller komplett "feltsett"


Bartemannen

Recommended Posts

En ting er hvertfall sikkert den "universale" pussekofferten fra Remington som jeg kjøpte hos xxxxxx (ikke butikkens skyld) er totalt ubrukelig.

En koffert full av ørten stenger, koblinger etc. Gjengene går i stykker bare du ser på dem.

 

Så jeg er ute etter noe nytt.

 

Jeg har noen hele stenger til rifle/hagle så der er jeg dekket.

 

Det jeg er ute etter noe til håndvåpnene mine.

 

I utgangspunktet kunne jeg tenke meg noe så enkelt som det som følger med Glock'en min fra Forsvaret. En helt enkelt pussestokk av plast, med øye for lapp og mulighet til å skru inn en messingbørste.

 

Har sittet å surfet litt på nettet og ebay, og mulig jeg søker litt feil for jeg finner ikke noe tilsvarende.

 

Noen som kjenner til noe slikt i plast? Altså en kort stang for pistol, ikke en lang rifle stang.

 

Trenger i første omgang til kaliber 22, 32 og 45.

 

Ideelt hadde vært et enkelt "feltsett" med en slik kort stang og børste i en liten veske eller eske.

 

PS! Har boresnake så det er ikke det jeg trenger anbefalt.

 

Alle tips mottaes med takk.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kjenner til noe slikt i plast? Altså en kort stang for pistol, ikke en lang rifle stang.

 

Trenger i første omgang til kaliber 22, 32 og 45.

 

Ideelt hadde vært et enkelt "feltsett" med en slik kort stang og børste i en liten veske eller eske.

 

Eg kjøpte noko slikt på Våpenloftet i Førde for tre-fire år sidan. Rett nok i stål og ikkje plast.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...