Jump to content

påmelding og resultater


snake

Recommended Posts

er det bare meg som er litt irritert eller oppgitt over at påmelding til stevner skjer på shootnscoreit, mens resultatene kommer andre steder?

f.eks:

Deadwolf open - påmelding på SSI, resultatet på Triggerfreeze.com

midnightsun shoot - påmelding på ssi, resultatet på Winmss.com

Oil county Challenge - påmelding på ssi, resultatet på oilcountychallenge.com

 

man gjør jo det meste på SSI, melder seg på, velger squad, betaler og kan se stagedesign på noen matcher der. hadde det ikke vært en idé å bruke Shootnscoreit på alt?

mine argumenter for at DSSN sentralt skulle brukt SSI på alle Lev3 matcher er iallfall at:

1. alt samlet på ett sted

2. all verify oppdaterer seg automatisk

3. skyttere kan sammenligne seg med hverandre enkelt og greit

4. kjempe lett å skrive ut listen (i motsetning til WinMSS)

Link to comment
Share on other sites

Du har ikke deltatt på norsk stevner S.arnesen ;)

 

For hvert år nå har vel generelt det blitt færre og færre med winmss og flere og flere SSI, det er en helt tydelig trend.

 

Jeg har scoret flere (også l3) på ipad, og også med CED timere og hatt 0 trøbbel. Andre igjen opplever mere trøbbel med offline mode.. Jeg vil nesten si dette er litt brukerrelatert, selve ssi offline er ganske bra, selv om det har litt irriterende ting, du skal ikke trykke feil veldig mye før du blir gærn.

Link to comment
Share on other sites

"problemet" hadde løst seg om man kunne score i winmss (som er det offisielle scoringsystemet til ipsc) og overføre resultatene til shootnscoreit.

Jeg synes ssi burde fått arm ut av tarm og fikset det.

 

Forøvrig burde alle resultater vært tilgjengelig i f eks. Pdf-format på dssn.no.

Link to comment
Share on other sites

Har nå scoret 1-2 level 3 årlig i 6 år. Hovedsak brukt winmss og ssi til registrering. På løvenskiold har vi endelig fått nett via 4g ruter. Så der blir det ssi på alt.

 

Liker det meste med ssi. Men.. Det er ikke uten bugs og diverse enda.

Klubb tag støttes ikke ut på resultat og export. Flere opplever problemer med PayPal om det ikke settes opp riktig. Må bruke punktum ( tabulatoren som sparer mye tid i winms)

 

Uten stabil nett tilgang hadde jeg ikke turt å bruke ssi til en større match. Gikk jo nesten at skogen på NM Steel, ikke sant?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...