Jump to content

Budsjett-kikkert


afirm

Recommended Posts

Det nærmar seg hjortejakt og eg treng ein kikkert til rifla mi, ein Safari Mauser av Parker Hale i .308.

Jaktbudsjettet mitt er noko begrensa, då eg rett og slett er usikker på om eg rekk noko særleg med jakt i haust. Men eg vil i alle fall ha moglegheiten.

Har tråla igjennom nokon trådar her og ser at bruktmarknaden kan vere ein god plass å leite. Etter å ha søkt igjennom finn.no so godt som eg klarar so har eg ikkje funne nokon spesielt gode tilbod der.

 

Eg såg i eine tråden at ein brukar hadde anbefalt denne kikkerten: http://jaktfall.no/produkt/jakt/optikk/ ... -30mm-tube

Det var siste innlegget i tråden, og ingen hadde kome med innvendingar mot dette. Er dette ein kikkert som er brukande, eller bør eg sjå i andre retningar?

 

Ser at Jakt og Friluft har ein Leupold VX-1 på tilbod, http://www.jaktogfriluft.no/display.asp ... odid=30850

Er dette ein kikkert som kan vere brukande?

 

Eg er altså ganske blank når det kjem til optikk, og sett verkeleg pris på om nokon kunne ha kome med nokon innspel.

 

Eg ynskjer helst ikkje å leggje ut meir enn 3500kr for kikkerten, men strekker meg til 5-6000kr dersom eg kan gjere eit spesielt godt kjøp (er trass alt halvt sunnmøring).

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv Vortexen, den har tålt mye uforsiktig behandling, alt fra å slenge bak i bilen i ei uke sammen en haug verktøy, den har veltet med rifla blitt klemt i døra og tålt over 400 smell uten treffpunktsforandring til nå.

 

Noen zeiss er det nok ikke men god nok til det meste!

Link to comment
Share on other sites

Dersom du ikke skal jakte hjort i svarte natta:

 

viewtopic.php?f=24&t=113694&p=1147703&hilit=Theopticzone.com#p1147703

 

Leupold VX II 3-9 x 40 bestilt fra theopticzone.com

 

Grei kikkert til diverse jakt/ skyting. Skal du ha optimalt sikte for hjortejakt om natta bør du heller lete etter europeisk optikk med 50 + diameter objektiv.

 

Leupold er solide sikter. Ville gått for VX II eller bedre. Bedre klikkjustering etc.

Link to comment
Share on other sites

Bror min kjøpte ein 3-9X40 når dei kom, då kosta dei rundt 1200, har stege litt i pris sidan det. Han har den endå, og er fornøgd med den :) Far min kjøpte ein 2-7x32 til ei rifle i fjor.

 

Finner av og til gode brukte sikter på finn til ok pris innimellom. Zeiss, S&B, meopta meostar o.l til rundt 4-5 tusen på finn. men må gjerne leite ei stund.

Link to comment
Share on other sites

I denne prisklassen ville jeg sett etter brukt nikon monarch 2,5-10x56, meget god i forhold til pris. Vil tippe de ligger på 2500-3000kr brukt. Leopold vxll er også gode sikter, har en liten på kombien. Om du er på facebook så er det flere kjøp og salg siden av våpen og jaktutstyr der det stadig kommer kikkerter i din prisklasse for salg. Kjøp for all del brukt, da du får mye mer kikkert for kronene dine.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer ikke frem i tråden om du skal jakte i skumring/månelys.Om så er tilfelle blir du garantert frustrert om du sitter der med de rimligste siktene det er linket til tidligere i tråden, selv om de er mekanisk gode nok. Er det kun jakt i dagslys fungerer de fint. Ligger en brukt Docter til salgs her på kammeret til 5000,- kr, ellers burde det være mulig å få en Meopro eller Classic til samme pris, de ligger også ganske likt i optisk ytelse. De er garantert verdt de ekstra 1500 kronene. Lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

Hiver meg på de som framholder Meopta - det er uforskammet god optikk ift prisen.

http://www.vaabenhuset.no/

 

Jeg har byttet ut to Leupold med Meopta. Dette er på jaktrifler, på konkurranseriflene har jeg litt andre behov, der har jeg to Vortex Viper PST. Hvis du vurderer Vortex, ville jeg gått litt opp ift Diamondback og Crossfire, fex. Viper PST med de specs du trenger (som du dessverre skriver litt lite om)

Link to comment
Share on other sites

Det vert nok ein del skumringsjakt på bøane rundt her, so vil vel då vere ein fordel med eit litt betre sikte.

 

Det kan hende eg får følgje med på facebook og finn nokon veker for å sjå om eg finn noko der. Og evt hoppe på eit nytt sikte om eg ikkje kjem over nokon gode tilbod.

Takk for tips, i alle fall!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...