Jump to content

Er dette en pakke med to pistoler?


Nevian

Recommended Posts

Har bestilt to pistoler hos PVAS, og forstod det slik at det var leveringstid på den ene. Men i dag fikk jeg en pakkemelding på mail, og sporingen beskriver en pakke på 5,1 kg og med målene LxBxH 46x39x22 cm. Tyder dette på at det er begge? Synes 5,1 kg virker mye til å bare være én - særlig når pistolen bare veier rundt 1,2 kg. Ooo, spent :D

Link to comment
Share on other sites

Haha, kan tyde på at torsdag blir en bra dag i hvert fall :) For hvis det bare skulle være én i den pakken skjønner jeg i hvert fall ikke hvordan det lander på over fem kilo. Men det er jo pussig ettersom de angivelig ikke fikk inn usolgte X-Six'er før i august da jeg spurte dem for en ukes tid siden.

Link to comment
Share on other sites

PVAS har en pussig tendens til å overraske mottaker med hva som ligger i eska.

Har hatt mer en en artig opplevelse der jeg åpner pakken og finner der jeg skulle ha, pluss litt ekstra som ikke skulle kommet ennå. Like positivt hver gang :)

 

Sent fra min Nexus 6 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Det var ment som et kompliment også Espen. Som f.eks da Stag 3G'en min dukket opp, og .22lr-kit med ekstra magasiner hadde funnet veien oppi kofferten. Det var en ganske hyggelig overraskelse, da jeg hadde fått inntrykk av at det var en del lengre ventetid på de greiene akkurat da.

 

 

Har bare opplevd å få feil ting en gang hos PVAS, og det ble ryddet opp raskt og greit, til min store fordel, uten noe tull og krangel. Slikt liker man.

Alle gjør feil, det er hvordan man fikser dem som skiller en god og en dårlig aktør :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...