Jump to content

Umulig å nå Pedersens Vaabenlager på telefon?


Malle

Recommended Posts

Etter utallige forsøk og uendelig venting har jeg kun fått kontakt med en "automatisk Mette Marit" som forteller hvor travelt de har det og at hun gjerne kan ringe meg tilbake.

 

Jeg hadde et ønske om å bestille en pistol fra dem, men hvis dette er en slik butikk som aldri løfter av røret velger jeg heller en annen forhandler mtp eventuelle framtidige behov for reklamasjon etc.

 

Er det jeg som har ringt på uheldige tidspunkt, eller er dette gjengs gange hos pvas?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ringte dem en gan på tampen av dagen, fikk ikke svar, var lørdag så tenkte ikke noe mer enn at jeg var for sen. Men neida, 10min etterpå ringte Olav meg tilbake og jeg kunne bestille meg Shadow custom =) Da hadde jeg prøvd å få tak i en "konkurrende" bedrift i 3 dager for jeg tenkte jeg kunne kjøre innom Moss på vei hjem fra Sverige å handle der over disk, men ingen svar.

 

Jeg kommer nok til å handle hos Pvas igjen =)

 

Det er dumt at forhandlere ikke sjønner at god service er viktigere enn å ha det billigste produktet!

Link to comment
Share on other sites

Hat-tråd fordi en har ringt noen ganger på en dag uten svar kan vi vel bare få slettet, da dem aldri fører til noe positivt?

 

Hat-tråd? Hvor fikk du den ideen fra?

 

Jeg lurte på hvorvidt pvas var en av dem som aldri tok telefonen -de finnes det noen av-og jeg foretrekker i så måte andre forhandlere. Jeg hadde ikke fått med meg at butikken var stengt den dagen, fikk en forklaring og forsøker å nå dem igjen på mandag. Forhåpentligvis ender det med en god handel for begge parter.

 

Så stapp sabelen tilbake i sliren, senk skuldrene og ikke la deg stresse.

 

Jeg har fått svar på det jeg spurte om, så om noen vil slette tråden er det i sin skjønneste orden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...