Jump to content

Noen som har handlet på Opticshop.no (S.R.Nørbech)?


OIH

Recommended Posts

Trengte kikkert til luftgeværet mitt, og denne siden hadde gode priser på Hawke. Dessuten hadde de modellene uten lys. Jeg foretrekker dem. Ville egentlig ha en kikkert med sidefokus og et sånt stort kjerrehjul, men det ville vært mer et fashionstatement. Kommer uansett ikke til å skyte fieldtarget.

 

Kjøpte denne:

http://www.opticshop.no/#!product/prd1/2832131871/hawke-sport-hd-3-9x40-ao-(mil-dot)-riflekikkert

2643e9_95455567b3654b67bec7458b093b9d28.jpg_srz_p_400_400_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz

 

Har ikke sett denne operatøren før, så jeg håper han er seriøs.

 

Skal bli godt å bli kvitt sugerøret som står på. Suger virkelig...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Innehaver besvarer hverken sidens egen meldingstjeneste eller sms. Jeg kommer følgelig til å klage til forbrukerrådet. Dersom det ikke førere frem kommer jeg til å anmelde forholdet. Kr 950,- er nok til at jeg velger å bruke noen minutter på å forfatte en klage. Jeg bruker tross alt noen timer på å tjenge kr 950,- + skatt.

 

Antar en eventuell sak blir henlagt pga bevisests stilling, men da er det tross alt protokollført en anmeldelse i fall flere er blitt utsatt for svindel.

Link to comment
Share on other sites

Har du overført penger til Paypal, eller brukte du den løsningen der man betaler med kredittkort/bankkort via Paypals løsning? I det siste tilfellet kan du fremdeles bruke din bank til å legge skvis på Paypal. Ellers er det ingen annen utvei enn politianmeldelse, antar dette blir grovt underslag eller svindel.

Link to comment
Share on other sites

God nyhet!

 

TENO ASTRO som har agenturet for Hawke, sender meg et kikkertsikte av samme type som jeg bestilte/betalte hos opticshop.no, men aldri fikk.

 

TENO ASTRO har overhodet ingen forpliktelser overfor meg. Allikevel velger firmaet å dekke mitt tap. Det er kundeservice langt utover det man plikter.

 

Dette ble raskt en svært bra tirsdag :)

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...