Jump to content

Jakt-terreng, hjort


antikristian

Recommended Posts

God ettermiddag

 

Jeg lurer på å kjøpe meg jakt-terreng til fortrinnsvis hjortejakt. Jeg tenkte fortrinnsvis i Sunnfjord/Nordfjord/Sunnmøre med fellingsløyve til kanskje 1-4 dyr. Alt til privat bruk.

 

Noen som vet om eigendomsmeglere el. lignende som spesialiserer på utmark/jakt-terreng?

 

Noen som har gode råd eller erfaring med lignende prosjekt?

Link to comment
Share on other sites

Lykke til :lol:

 

 

Fra spøk til alvor; å selge skogseigendom her i vest er omtrent som å selge sjela si, sjølv om neste generasjon står i kø for å kjøpe, bo på og drive eigendommen.

 

Hehe der tar du nok feil,,, det er solgt flere slike eiendomer her på nordmøre. Kompis av meg kjøpte akkurat en med flere hjort/ rådyr. Og der var vel odel rekka på 6 søsken.. Men ingen ville ha det.. Så hvis du styrer unna gjerrige :lol: sunnmøringer og sleipe moldensere så er mulighetene mange på normøre.. Han betalte 2.5 og da er huset beboelig..

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå er det forholdsvis stille på markedet for skogeiendommer. Er nok mange som ønsker å få klarhet i hva som vil skje med konsesjonsloven før de legger ut garden for salg. Min spådom er at prisen på gårdsbruk, særlig småbruk, kommer til å stige mye om konsesjonsloven blir fjernet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...