Jump to content

Links rifle med syntetisk stokk?


loksan

Recommended Posts

Andre Sauere har håndsvellen på høyre side. Om det ikke har kommet rene links stokker i det siste.

Sako tror jeg ikke har kommet med synt stokk i links enda.

Blaser har nøytralt grep på sine proffesinal versjoner. Så der trenger man bare et venstretrattet hevarm.

Link to comment
Share on other sites

Heym SR 21 & 30 fås med composite skjefte og i links uten tillegg i pris. Mauser 03 Trail burde eventuell passe perfekt, fordi det er en rifle ekstra tilpasset hundeførerens behov (drevjakt/ettersøk). Koster litt. :wink:

 

Edit: Krieghoff Semprio (inline - repeterrifle) fås også i links og med composite.

Link to comment
Share on other sites

Nei, nei nei. Må ikke nevne Blaser for da kommer Litago og forteller at de 250 000 mennesker som har valgt R93 eller R8 er helt på bærtur..... :lol::lol::lol:

 

Fjellvettreglene vet du, en skal lytte til erfarne folk!

 

 

RugerM77 finnes vel i links og med plaststokk?

Remington 700

 

 

Evt kjøp det en har lyst til, sende til børsemaker og få tilpasset skjefte.

Link to comment
Share on other sites

Enkelt og greit med høy bruksverdi fra Savage. Ikke sikkert om disse blir eksportert til Norge, spør om tilbud hos Jaktdepotet (importør). Fås i 308 og/eller 8 x57IS og 9,3x62 til latterlige priser 999-. Euro, respektive 1149.- (!!) :shock: I hvert fall en av disse blir også laget i links.

 

http://www.frankonia.de/Repetierb%C3%BC ... oryId=6748" target="_blank" target="_blank

 

http://www.frankonia.de/Rep.B%C3%BC.+11 ... oryId=6748" target="_blank" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvilken rifle du velger. (Jeg ville gått for en blaser R93 eller Tikka T3 lite)

 

Vil jeg anbefale 9,3 eller 375 H&H, kapp løpet rundt 45cm.

Sett på en hausken demper og liten kikkert.

Så har du en meget bra dedikert hundefører rifle.

 

Kjenner flere som jakter med bandhund med slikt oppsett og er meget fornøyd.

 

Slik ser min hundefører rifle ut.

 

R93_375_m_demper.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...