Jump to content

"Flip up" linsebeskytter swarovski


muskedundern

Recommended Posts

Skal kjøpe til min 2,5-15x56. Vanskelig å få tak i til denne kikkerten.

1. Noen som vet om butikk her til lands som har

 

2. På swarovski optiks nettside finner jeg dem under navnet SLP-E og i scrolldown meny kan jeg velge 56. Er dette da kun beskytter til objektivet eller følger og flip up til okularet?

 

Takk for hjelp:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte mine fra denne nettbutikken, dette er objektivenden

 

Og dette er øyeenden.

 

 

Riktignok ikke norsk, men de leverte på ca 2 uker, ikke noe tull.

 

Ser de koster 59 pund (GBP) per stk, dvs ca 645 kroner per stk. Frakt kommer i tilegg, da jeg kjøpte 2 sett for ett snaut år siden kom frakt og toll på 29,95 pund.

 

Dyrt, ja, men så er det god kvalitet også....

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

I denne tråden beskrives noen USA-ianske deksler, som ser veldig solide ut. De blir nok ca. 1.000,- pr. sett før de er i postkassa - men jeg foretrekker det, framfor Butler Creek, som (iallfall for deksler over 40 mm) brekker for den minste berøring.

 

Litago: De 260 kronene er visst bare lokkemiddel - i annonsen sies det at dekslene koster kr. 740,- pr. del.

Link to comment
Share on other sites

Synes 260kr var en voldsom pris? kjøpte nylig til min Zeiss og betalte over 1100kr med frakt

 

http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=4603" target="_blank" target="_blank

 

Litago, hvis du ser mer nøyaktig i annonsen ser du at for delslene er det 750kr pr. del.

Hvis man da skal ha på begge sider blir det vel 1500kr pr sett..

Og da synes jeg det begynner å bli litt..

Link to comment
Share on other sites

De originale er bra, men tung og dyr. Bushwacker derimot, ja de ser teite ut, men holder. Dog bør din kikkert være innenfor mål som gjør at den nesten er for liten i passform for aktuell størrelse. Er det i nedre område, fungerer de dårlig. Synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...