Jump to content

God service fra Winge våpen!:)


Bergur

Recommended Posts

Jeg bestilte en Buck Alert for revejakt til vinteren. Pakka var på plass etter tre dager. Kjapt ekspedert. Men: Jeg ble en smule skuffet da jeg åpnet eska. Der lå bare sensor og ikke mottaker. Har aldri handlet m Winge, så var redd det var en rest notering jeg ikke hadde fått beskjed om eller noe slikt. Skrev mail på søndag. Fikk hyggelig svar mandag m beklagelse, og beskjed om at pakke var sendt samme ettermiddag. Dagen etter lå pakka klar til henting på posten. Og oppi der lå både mottaker OG en ekstra sensor som jeg fikk m på kjøpet.

 

Kjempe service!!:) Seriøst firma! Så der kommer jeg til å handle mer..:)

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi du er en negativ person?

 

Jeg har handla to våpen derfra og mye anna utstyr uten å oppleve noe som helst negativt...

Er jeg negativ pga jeg har lest negative omtaler? Makan til nærtagende du var da :lol:

Ja! Jeg liker Winge Våpen, og jeg synes de er snille! Så det så! :lol:

 

Neida, prøv nå selv først. Å basere seg på andres erfaringer gir jo bare en indikasjon...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt uflaks, men ikke dermed sagt at det er noe galt med butikken.

Prøvde å ringe ang en kikkert for ett år tilbake. Ga opp da jeg ikke kom igjennom (utenom storsesong).

Jobbet litt på østfoldsiden noen dager nylig, og prøvde å svinge innom 2 dager. Begge gangene var butikken stengt grunnet sykdom stod det på døra.

Jeg prøver meg igjen da jeg ennå ikke kan uttale meg om servicen i all den tid jeg ikke har fått tak på dem når jeg har hatt behov :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet med Winge to ganger, og fått god service begge ganger.

Både jeg og andre har skrevet om gode opplevelser med Winge tidligere her på forumet, for å balansere alle som syter...

Så dersom det er første gangen at man har hørt positivt om Winge, eller at det er nytt at noen har positive opplevelser så tyder det på en av to.

1. man leser ikke innlegg som ikke passer med ens eget syn

2. man leser, men glemmer fort det som ikke passer med ens eget syn.

 

Mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

Skryter litt jeg og. Sendte dem en Mail og lurte på en 22 tønne til prosjektet mitt...

Forventet ikke svar i det hele tatt etter all driten som er skrevet her inne. Det gikk et par timer så fikk jeg en telefon FRA Winge , tønne var på lager og lå på posten et par dager senere. :D

Link to comment
Share on other sites

Kjempe service!!:) Seriøst firma! Så der kommer jeg til å handle mer..:)
Vi får se om du er av samme oppfatning om du en gang får behov for å reklamere på det du har kjøpt. :wink: Så lenge du kjøper og betaler er alt såre vel. Jeg har handlet en del med dette firmaet tidligere- og hadde vel tilnærmet samme oppfatning som deg. Men så kjøpte jeg et produkt som ikke virket og reklamerte på dette. Jeg kommer nok aldri til å handle med dette firmaet igjen- ei heller de i min omgangskrets som kjenner til saken :wink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...