Jump to content

Redding - Kundeservice


Hollako

Recommended Posts

For et par uker siden var jeg av en eller annen grunn uheldig, og fikk massakrert utstøteren i min Redding Type S bøssingdie. Spør meg gjerne hvorfor, men jeg kan ikke svare. Men jeg måtte ha ny del, ASAP, da denne så slik ut:

 

Redding-1.jpg

 

Denne delen er jo kanskje ikke den man forventer skal være på lager i en hvilken som helst butikk, men jeg ringte likevel Trond Alvestad for å høre hva han kunne hjelpe meg med. Han pleier å ordne det meste. Dessverre er det et problem med delekatalogen til Redding, i allefall den som han satt på: Det var vanskelig å finne delenumre i den, så han sa dette kunne ta litt tid. Men for at ikke ammunisjonsproduksjonen skulle gå helt i stå, og jeg risikerte å bryte det 11. bud - "Never run out of ammo", så bestilte jeg en RCBS Necksizer. Dette foregikk en mandag kl 15:20, og onsdag kl 13:40 peip det i mobilen med hentemelding.

 

Men det opprinnelige problemet var jo ikke løst. Etter en lengre runde på Google, Sinclair/Brownells, Midway og Redding, fant jeg ikke akkurat denne delen. Det fantes decapping rods - som det heter på utenlandsk - i flere butikker, men en til 6,5x55 fantes ikke noe sted jeg kunne se. Jeg skrev derfor ei melding på kontaktskjemaet til Redding, der jeg spurte om nummeret på denne delen, og hvor jeg evt. kunne få kjøpt den. Etter et par timer fikk jeg følgende svar:

 

Redding-0.JPG

 

:D

 

Dette ble selvsagt øyeblikkelig besvart, både med postadresse og takksigelser for at det enda finnes selskaper som kjenner viktigheten av å gi god service til sine kunder!

 

Etter litt om og men (forsendelsen har faktisk hatt seg tre trans-atlantiske reiser før den materialiserte seg i Kristiansand, fordi avsenders postprogram skalperte bort postnummeret mitt før adressering. Og siden Postens Ubesørgelighetsavdeling er nedlagt, ble sendinga prompte sendt i retur til Amerikas forente stater. "Vi lever for å levere"...? :roll: ) fikk jeg i dag denne pakken i posten:

 

Redding-2.jpg

 

(Det var også et annet brev i dagens post. Vel anvendte penger - Bli Feltpartner!)

 

Da jeg åpnet pakken, åpenbarte det seg følgende:

 

Redding-3.jpg

 

Ikke bare hadde Chris sendt meg en ny pinne, han sendte meg to, samt fire utstøterpinner. Han hadde sikkert på telepatisk vis fått med seg at den som satt i under fadesen måtte ha knukket, noe han hadde helt rett i. Legg merke til prisen -den er inkludert Post & Package!

 

Oppsummert? Knall service av Redding!

 

:clap::clap::clap:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det der kan man kalle service, helt supert!

 

Kjøpte meg redding die til 300wm nå og det er suverene dier og når de i tillegg yter sånn sevice trenger man ikke lure på hvilke dier man skal bruke:)

 

Hadde forøvrig en lignende opplevelse med Leica. Jeg reklamerte på en Leica HD-B kikkerten for ca en 2-3 uker siden. Dette var en godt brukt 1år gammel kikkert med noen solide bruks merker men på fredag fikk jeg en splitter ny levert på døra, uten noe plunder og heft:) Det skal sies att problemet ikke hadde noe med bruken og gjøre da feilen har vært der siden den var ny, men jeg hadde nok måtte kosta det selv om det hadde valgt og være vrange(som mange produsenter gjør om de øyner muligheten).. God service er verdt og betale for!

 

 

 

mvh

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...