Jump to content

ladekomponenter i Trondheimsområdet?


Richard

Recommended Posts

Heisann!

 

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe N340 krutt, sp tennhetter og rimelige kuler til hovedsakelig 9mm,

Men også .40, i Trondheimsområdet? Skyter dynamisk, og skal bruke disse til trening, så det er begrenset

hvor kresen jeg er til presisjon på kulene.

Tips om nettbutikker med utstyret over mottas også med takk.

 

Kjøpte tidligere Berrys kuler fra xxl, men de har visstnok sluttet å selge ladekomponenter. De hadde noen kuler inne, men til noe høy pris.

 

Mvh

Richard

Link to comment
Share on other sites

Er ABC fritid på lade oppeående i disse dager?

Sto noe annet på veggen sist jeg tenkte meg dit..

Har de flyttet enda en gang?

 

N340 kjøpte jeg hos Rogne i vår...

 

Nå må jeg ut å fylle på krutt igjen, kjekt å vite hvem som selger og som har på lager..

Link to comment
Share on other sites

Jim: Jeg liker å støtte opp om og dermed bidra for å beholde "lokale" nisjebutikker. At prisene er litt høyere en postordre er helt greit!

 

Godt å høre at ABC lade fortsatt finnes et sted på Lade, selv om jeg ikke klarte å finne de sist jeg var dær.

Nå er jeg ikke i Trondheim hver dag, men hvordan i huleste klarte jeg å bomme på det som så ut som en gammel bensinstasjon i vinter?

 

Nåhh, jeg håper virkelig noen kan svare på TS sitt spørsmål..

Link to comment
Share on other sites

Jim: Jeg liker å støtte opp om og dermed bidra for å beholde "lokale" nisjebutikker. At prisene er litt høyere en postordre er helt greit!

.

Nå er det ikke alle som er så heldige at de kan som trådstarter velge og vrake mellom 2 butikker i gangavstand, men dette er heller for de lesere som bor litt mere avsides til og kan velge mellom post i butikk og post i butikk.

Da kan litt egen produksjon og postordre være god å ha om det kniper.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Heisann, og takk for svar :)

 

Har kun sjekket nettbutikken til ABCfritid og der var det sparsomt med utvalg for lading til pistol, men mulig det varierer fra nettbutikk til fysiske butikker?

 

Rogne våpen vet jeg har krutt, men tror ikke de har pistolkuler av den rimeligere arten.

 

Flere tips mottas med takk 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...