Jump to content

Winge Våpen Konkurs ?


Mix

Recommended Posts

Bestillte noen remedier hos Winge Våpen for over en uke siden.

Fikk ordrebekreftelse tilsendt like etter.

Pengene ble reservert på kortet mitt som vanlig ved netthandel.

Men så ble det stillt som i graven.

Sendte purring på email etter noen dager. Men ikke noe svar. Dødt.

 

Bestillte noe fra Jaktfall samtidig. Her ble varer pakket og sendt morgenen etter med sporingsnummer

tilsendt pr. email, og varene mottatt 2 dager etter bestillingen.

 

Er Winge Våpen gått konkurs ? Eller kanskje det er like før ?

Link to comment
Share on other sites

En kundebutikk ! :lol:

Hvis dette er måten de behandler nettkunder på er de ikke liv laga.

En kunde er en kunde uansett.

Jeg har aldri opplevd maken, hvis dette er normal kundebehandling er jeg virkelig sjokkert.

Link to comment
Share on other sites

Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene om Winge jeg..

Bestilte ny pistol for litt over en uke siden, fikk den for en uke siden.

God kontakt på telefon hadde vi og.

Kan være jeg har vært ekstremt heldig med mine ordre men alle ganger jeg har bestillt der har det gått smertefritt.

Link to comment
Share on other sites

Handlet litt småteri greier fra Winge Våpen, første gang gjennom den lokale våpenbutikken. Jeg sa hva jeg ønsket og at jeg hadde sett at Winge Våpen hadde dette, leveringstid på en uke ble holdt, og til samme nett pris som de hadde annsonsert.

Når pakken kom, så jeg at noe manglet, det ble tatt opp via telefon, og et par dager etter var alt i orden. Veldig greitt.

 

I etterkant ville jeg handle noen ekstra deler til det jeg hadde handlet, da ringte jeg til Winge Våpen selv og bestilte dette, og ønsket dette sendt i oppkrav, for å forsikre meg at ting var blitt skrevet ned og bestilt, ringte jeg engang i etterkant, men 5-6 dager etterpå la pakken klar på postkontoret.

 

Jeg har ikke noe å utsette på Winge Våpen, om de har noe jeg trenger eller ønsker, har jeg ikle noen problemer med å handle der igjen.

 

Når det er sagt, trives jeg bedre med å gå på den lokale butikken og handle på gamlemåten, slå av en prat, ta en kopp kaffi og løse noen verdensproblemer.

Link to comment
Share on other sites

Har desverre selv også denne erfaringen med Winge Våpens nettbutikk, har selv måtte avbestille ordre der, utrolig synd med denne dårlige kunde servicen... de må da tape store summer på å ignorere kundene sine på denne måten!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er litt merkelig at de fleste som kommer med kraftig kritikk av Winge faktisk er forholdsvis nyregistrerte medlemmer.....er det en eller flere personer som har en agenda her eller ? Nå synes jeg det ligger nok tråder med Wingekritikk her og foreslår at denne tråden stenges, så kan de nyannkommne heller suttre i den gamle tråden..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har begynt å forstå hvorfor jeg i så mange år hadde middelmådeige resultater i felt... revolveren min varee jo kjøpt på winge! Den fantes nok egentlig ikke, var egentlig ikke solgt til meg (som en del av et smart forettningstrekk) og desuten har de aldri snakket med meg, egentlig. The bastards...

Link to comment
Share on other sites

Det er på kammeret.no fritt fram for å slenge rundt seg med en hver beskyldning, påstand eller brønnpissing en måtte ønske om Winge våpen; sånn har det vært siden dag 1.....

 

Da syntes jeg det er rart ikke noen har rapportert tråden her.. Istedenfor må du bidra til det motsatte.

Tråd stengt......

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...