Jump to content

Lyddemper på helstokk rifle


skytteren123

Recommended Posts

Har en Mauser M66s i kaliber 9.3x62 som jeg har lyst til å få på lyd demper på, er det noe problem å kappe av stokken litt å få gjenget opp?

 

Skal du virkelig ødelegge ansiktet av denne fine Stutzen? Dersom du absolutt vil få montert en demper, så går til Lutz Moellers nettsider. Der kan du få kjøpt en såkalte Stocker 170 som bygger fremfor jernsiktene (12mm fine gjenger M15x1). Ta kontakt via mail.

Link to comment
Share on other sites

Nei, jeg har ingen praktiske erfaring med dem, men vet at hans produkter er vanligvis veldig bra. Denne moduldemperen er lagret av titan. Bilder finnes på hans nettsider. De kan du google selv, intet problem.

 

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Alle demperprodusenter lager dempere som kun bygger fremover.

Støtt heller norske produsenter enn tullingen Moeller.

 

Tullingen? Kjenner du ham personlig at du kan komme med slike fornærmende utsagn?

Link to comment
Share on other sites

Fjernet sitat av overstående innlegg. -Ranger#44

 

Disse bilder ligger ut på Moellers egne nettsider, han håndterer sitt prosjekt og protoypen G 6 ganske åpent! Hvorfor forteller ikke du at våpenet har blitt produsert av kjente og fremste carboneksperten Christensen i USA? Det var neppe Moeller selv som har lagret denne rifla, det var etter hans planer ja. Dersom man tester et nytt produkt, så skjer da feil, men derfor kalles dette for testing ikke sant! Denne rifla ligger ikke ut for salg selv om du prøver å fremstille det slikt ... :?:

Hans produkter, nemlig ammunisjon, rekylbremser og lyddempere er av ypperste kvalitet og veldig ettertraktet. Det er det som er kjent for meg. Noen ganger treffer hans argumentasjon vedr. våpen og ammunisjon også ikke min smak, men dette rettferdiggjør ikke at du kommer å spre rykter og usanne påstander om en renommert produsent. Man får vel lov og rett til å spørre hvorfor du driver med slikt. Du er på veldig tynn is ...

Såvidt jeg vet tester et medlem her på forumet hans G6 i Norge. Knut Erik skrev i hvert fall om dette ca. 6 måneder siden. Kanskje skulle du spørre ham om prototypen.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

du vil ødelegge et vakkert våpen.

 

Ja, det gjør han dessverre dersom han følger sitt prosjekt videre. En nydelig Stutzen med demper ser forferdelig ut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...