Jump to content

Spesialpistol og Finpistol 22LR Anbefalinger.


Phantom3D

Recommended Posts

Heisann, har nå solgt min finpistol og min spesialpistol, og er på utkikk etter nye.

 

Som finpistol har jeg sett for meg en Ruger SR22 med lyddemper som alternativ.

Noen som vet noe om denne?

 

Som spesialpistol står jeg mellom Berretta 87 Cheeta og Walter PPK/S.

Noen anbefalinger her?

 

Edit: Jeg skulle gjerne hatt mulighet for lyddemper på spesialpistol også.

Link to comment
Share on other sites

Samme her, kjøpte nettopp min første pistol, en SR22. Er kjempeforbøyd med den, men det er og blir et "morrovåpen" for spesial som skyter alt av ammo uansett forhold. Prøvde en hos Søilen som jeg i ettetid har forstått MÅ ha hatt tunet avtrekk, for min var betydlig tyngre, men ble fort mye bedre etter flere hundre skudd:) Jeg gikk for SR22ps, altså "stainless" sleide, men hadde utvilsomt gått for den gjengede om jeg kunne gjort det om. Fantastisk pistol til det den er laget for; plinking og spesial :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

En browning buck mark er en utrolig fin pistol som mater det meste av ammo i .22lr...

 

Den skyter grupper bedre en de fleste skyttere klarer om du skyter fra benk eller stikke.

har hatt mye morro med denne, den ser jo ut som en "pistol" også, om dette er viktig:D

 

litt sent svar men om du ikke har kjøpt noe enda så bør du få prøvd en om du har mulighet.

 

rimelig er den også:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...