Jump to content

Problem med tapatalk


LabRat

Recommended Posts

Tapatalk er en app som gjør lesing av forum bedre ® og enklere TM

 

Fra spøk til revolver; det er en app designet for lesing av nettfora - som Kammeret - som kjører på phpBB. Det fungerer tålelig greit, og jeg føler vel at det også gir litt raskere lasting enn det gjør å laste hele siden. Dette skyldes antagelig at tapatalk kun laster innhold, og ikke design.

Link to comment
Share on other sites

Det er sånn Tapatalk fungerer, jeg har samme problemet på samtlige fora jeg leser. Jeg løser det ved å lese nedover, så oppdatere.

 

Nei det stemmer ikke. Det er for meg kun på dette forum dette skjer. Svært irriterende......

 

Likedan er det kun på dette forum at jeg får opp alle innlegg også og ikke bare trådoversikten.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken "dings" har dere Tapatalk på da?

 

Mobil: Android VS iOS

Nettbrett: Android VS iOS

 

Selv bruker jeg iPad Mini. Kammeret.no er det forumet som har færrest valg (8) Robsoft har 9, og et annet forum jeg er på har 10. På det siste forumet (P-A) så får jeg auto oppdatering med nye tråder. Det gjør jeg ikke på kammeret.no? Jeg har ikke gjort endret noen innstillinger hverken på Tapatalk eller noen av forumene.

dUhZMUJK.jpeg

 

ODNjZDdN.jpeg

 

K08yS3lu.jpeg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

At det ikke er slik for deg, betyr ikke at det ikke er vanlig. Jeg har som sagt til gode å ikke se det, og et kjapt søk på tapatalk unread repeat gav meg to andre sites der det samme rapporteres:

 

Eg brukar Tapatalk på eit titals forum, og det er kun på kammeret eg opplever dette problemet så heilt vanleg kan ein vel ikkje seie at dette er ;)

 

Det er ein gammal bug i Tapatalk. Dei har lovd å fikse den i minst to år no.

Link to comment
Share on other sites

Siden vi først rydder litt opp i Tapatalk nå, så kunne jeg også tenke meg å nevne at jeg det er lagt inn sperre tydeligvis mot å laste inn bilder rett fra Tapatalk.

 

Om det er pga at dere er redd for serverplassen vet jeg ikke, men man kan også ha et alternativ der bildene lagret hos tapatalk. Det er mange innlegg jeg har droppet å enten lage eller svare på med bilde da jeg ikke orker å begynne med andre programmer fra mobilen for å kunne svare på et innlegg med bilder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...