Jump to content

Lyddemper 9mm


petrolhead

Recommended Posts

Har lyst på en demper på pistolen min og da treningsmulighetene blir plutselig mye bedre :winke1:

Jeg har en kort Hausken demper liggende i 9mm. Denne er selvsagt uten rekylforsterker slik som en demper til pistol skal ha.

 

Vil jeg skade våpenet, demperen på noe som helst måte med å bruke dette oppsettet på Glocken til jeg ser meg råd til å kjøpe en skikkelig en?

Pistolen vil mest sannsynlig ikke veksle selv om selgeren påsto at den vil det.

 

Anyone?

Link to comment
Share on other sites

Dersom den skal bli brukbart lydløs må du skyte med sub-ladninger. Du får fremdeles "piskeslaget" når du skyter vanlig selv om demperen gjør jobben på de ekspanderende gassene. Jeg har ikke funnet noen særlig rimelige sub-ladninger av fabrikkammo.

 

Ang Brügger & Thomet-demperen, kan den fåes i 1/2*28 gjenger (Lone Wolf)?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvd en Glock 17 med .22 LR vekslesett og en A-Tec CMM-6 Rimfire lyddemper som ikke har rekylforsterker, det virket helt perfekt. Hvis den Hausken demperen din er lett og liten så tror jeg den kommer til å fungere og jeg tror ikke du vil skade Glocken din med med noen test skudd, funker det så slipper du å kjøpe annen demper!

Link to comment
Share on other sites

Sandnes Arms selger nokså billige 147 Magtec til 130kr av 50stk :-)

 

Vurderer selv å skaffe meg gjengen løp og demper til Glocken. Men finnes det ikke billigere alternativ enn A-Tec sin? Synes 2500for løpet og 4500 for for demperen er litt dyrt...

Link to comment
Share on other sites

Sandnes Arms selger nokså billige 147 Magtec til 130kr av 50stk :-)

 

Vurderer selv å skaffe meg gjengen løp og demper til Glocken. Men finnes det ikke billigere alternativ enn A-Tec sin? Synes 2500for løpet og 4500 for for demperen er litt dyrt...

Hvis du tenker på IGB løpet koster det 2500 + 700 for gjenging+ 700 for kamring og tilpasning. Da er vi i 3900 bare for løp. B&T demperen koster 4500... http://www.equipnorshop.no/product.aspx ... 98&gid=575" target="_blank" target="_blank

 

8400 bare for løp og demper er horribelt. Glemme sak for min del da det er ett nytt våpen :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...