Jump to content

Custom Turret


Proton

Recommended Posts

TIKA: er dette noe du selv har prøvd?

 

Skjønner ikke hvordan powerpoint kan brukes til dette. Mulig Excel kan brukes siden en der kan oppgi celle bredde og radhøyde.

 

Noen som har mere flesk på kjøttet å komme med for dette tema? En tutorial kanskje?

 

Kunne tenke meg å få laget custom turrets selv. Det hadde vert knall!

Link to comment
Share on other sites

Tika: Du vil for alltid bli husket som en STOR bidragsyter om du kan forfatte en detaljert HOWTO om hvordan vi på en enkel og rimelig måte kan lage disse magiske vinyl turrets uten å måtte betale dyre dommer fra langtvekkistan og vente i uker før vi får gleden av å bruke de :)

Link to comment
Share on other sites

De klistremerkene fra Customturretsystems virker veldig bra, men ser ikke ut til at de lager til europeiske kikkerter med CW tårn?

Men har man en amerikansk kikkert ser det ut som ett meget godt alternativ til å knote selv i excel eller powerpoint.

 

Det tar en del timer å lage en mal i powerpoint.

Og selv om man bruker laserprinter og klistremerkepapir for utendørsbruk tåler det nok ikke i nærheten av de klistremerkene som er laget av laminert folie. Ser at mine klistremerker er litt usatt for riper og fysisk slitasje, vann går greit.

Kan evt legge ett lag med klar teip over for å gjøre det sterkere.

Link to comment
Share on other sites

De klistremerkene fra Customturretsystems virker veldig bra, men ser ikke ut til at de lager til europeiske kikkerter med CW tårn?

 

 

Joda, bare send inn din ballistiske tabell så fikser de det du vil ha. Trykk-kvaliteten er meget god og de har valgt en veldig kurant folie-kvalitet for normal bruk. Jeg hentet 20-30 samples derfra og destruksjonstestet - ingen problem med å anbefale denne karen.

 

Til privat bruk: Jeg tror faktisk jeg bare hadde gjort en papir + kontortape print for eksperimentering og deretter kjøpt folie av disse. Mye arbeid for å spare lite/ingen penger ved å knote med en halvgod folie selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...