Jump to content

TC- Encore fra Winge


Blaserproff

Recommended Posts

Jeg har en i bestilling fra Winge som sendes så snart jeg har fått papirene fra våpenkontoret. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er svært fornøyd med den servicen jeg fikk av Korslund i forbindelse med bestillingen :D .

Jeg ser derfor frem i mot nyåret, nytt smelljern og forsett om å skyte mye :D !

Link to comment
Share on other sites

Hadde også ett våpen som skulle sendes fra de så fort de fikk papirene fra politiet. Det tok 3 uke fra de fikk papirene til de sendte det :mrgreen: Så når de sier så fort de får noe er ikke det jeg kaller fort :wink: Kan jo nevne J&F og Beverensport sendte dagen etter de fikk papirene :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ser de er utsolgt, men dette ser ut som en verdig kandidat for Brno Fox'en min i og med at jeg bare bruker børsa til rev, bever og fugl, i tillegg til at jeg må skyte links. Har begynt med linksskyting både med hagle og med elgrifle og har investert i nytt der. Fox'en står kanskje for tur i løpet av vinteren. Dessverre, for jeg er så utrolig fornøyd med den børsa.

 

Synes kanskje rifla virker litt tung, og løpet er langt, men det går vel an å fjerne noen cm fra pipa her og gjøre den mer hendig i riflesekk. Demper er påtenkt. Ser at pipa er flutet på hjemmesiden. Er ikke noe problem med kapping da? Kunne tenkt meg og hatt ca 50 cm løp i .223. Aller helst ville jeg hatt .222, men den finnes tydeligvis ikke her.

 

Noen som vet hva riflestigningen er i .223'en til T/C? Ikke at det er avgjørende for min del, for jeg sysler bare med 40 - 55 grs likevel, men det er jo kjekt å vite.

 

Malle, jeg må IKKE få lov å se/tukle på børsa di når du får den, for da blir jeg vel frelst... Egentlig trenger jeg tunge argumenter mot å selge Fox'en... :(

Link to comment
Share on other sites

@ko-stens: at løpet er langt er en av fordelene med et brytevåpen. Man har ingen låskasse/ mekanisme som "stjeler" lengde, så man kan ha gode ti cm lengre løp uten at totallengden på børsa blir lengre enn en tradisjonell boltrifle.

 

Ellers er det klart at du skal ha deg en slik :mrgreen: !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...