Jump to content

Gode våpenforhandlere


skytteren123

Recommended Posts

Intersport Bogstadveien - har helt sikkert fornuftige svar - og kunnskap.

 

Hvis ikke den du får på telefonen der og da, har kunnskapen du forespør om - VET jeg at spørsmål om håndvåpen linjeres til èn som har -og HAR kunnskap.

Enn så lenge han ikke jakter sammen med meg :wink: - eller tar en svipptur :D til Zim - for å skyte en elefant eller to :D:D

Link to comment
Share on other sites

Har handlet håndvåpen hos Landrø, et rakkel av en 22 som bare ga trøbbel, Landrø ga meg en ny og dyrere pistol i bytte (betalte noe mellomlegg men mindre enn prisforskjellen) Så Landrø kan jeg trygt anbefale. Har vært innom våpensøilen på bergenstur en gang, kjempehyggelige mennesker med god kunnskap om det de selger, har kjøpt våpen av de over post ved et par anledninger inkludert ei rifle det var mye trøbbel med, dette fikset de svært raskt og uten krangel. Kan altså trygt anbefale våpensøilen. Intersport i Bogstadveien og Capsicum har jeg og handlet av, kan trygt anbefale dem også, de vet hva de selger, og var flinke til å besvare henvendelser.

Link to comment
Share on other sites

Ang Inter Sport Bogstadveien så hadde jeg også et veldig godt inntrykk av dem frem til jeg oppdaget at han som tilsynelatende er våpeneksperten løy meg rett opp i ansiktet. Det vil neppe være første gang en selger lyver til en kunde, men her var det en så idiotisk sak å lyve om at jeg ble helt matt da jeg fant det ut. Han hevdet han hadde utført en modifikasjon på en revolver selv, men noe uker senere fortalte en annen i butikken at nei den hadde da ikke han der gjort noe ved. Snakk om å skryte på seg kunnskap...... Om han hadde pyntet på kvaliteten på et produkt han skulle selge så ville jo ikke det vært unikt, men å skryte på seg børsemakerkunnskaper blir for dumt. Ellers enig i at Landrø ofte kan levere både gode produkter og gode råd.

Link to comment
Share on other sites

Generelt mye pratmakere og surr spør du meg :lol:

 

Landrø som er nevnt har jeg inntrykk av at er dyre men seriøse.

 

Beste måten å treffe profesjonelle på er å begynne å lade eller å ødelegge drillingen :winke1:

Da får man anledning til å stifte bekjentskap med hjemmelading.no som vel er den ryddigste leverandøren som finnes, eller å få dama restaurert av Vågsland. Sistnevnte kan være litt treg men er erlig på det og dønn seriøs!

 

En oppfordring er faktisk å handle så lokalt som mulig og å planlegge kjøpet med research selv!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...