Jump to content

Hjelp til å identifisere noe på viltkamera - LØST


Daniel-N

Recommended Posts

Hei alle sammen!

 

Jeg har fått gleden av å hjelpe en etterhvert god kamerat med å lage til, og sette opp et nytt reveåte her i Hordaland. Veldig lærerikt.

 

I tillegg tilbød han seg å sette meg på mms-varslinga til viltkameraet vi satte opp rett ved åte. Gleden var stor.

 

Vel, etter litt startproblemer har vi begynt å få bilder. Kameraten min er bortreist uten mobil, og jeg sitter fortvilet igjen. Saken er nemlig slik at jeg har fått 3 bilder idag. Og jeg skjønner IKKE hva dette er for noe..

 

På det første bildet var det litt lengre til venstre, og veldig uklart. På de to siste har det vært på nesten samme plass, men noen centimeter til høyre på det siste bildet jeg fikk nå akkurat.

 

Kan noen av dere hjelpe meg med å finne ut hva det kan være? Det kan vel ikke være rev, men noe må det jo være.

 

 

Det er altså det svarte nede på venstre side av bildet. Det hvite ovenfor er lammet som ligger som åte.

image_zps1fa66861.jpeg

 

Og joda; jeg skal ut og sjekke ikveld. Men jeg reiser ikke før det blir skumring, da jeg skal sitte hele natta.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kommer gode tips, og jeg er glad for alle sammen.

 

Er ikke sikker jeg.. Men hvis det viser seg å være mink håper jeg den kommer tilbake om noen timer.

 

Var og byttet batteri på kameraet igår, og da hadde noe spist en god del av bakparten på lammet. Skal holde dere oppdatert hvis jeg får bedre bilder, eller greier å identifisere noe på posten senere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...