Jump to content

msa Sordin - bytte batteri


EarthBridge

Recommended Posts

Hei

Har øreklokker fra MSA Sordin (kjøpt brukt) og skulle til å bytte batteri på dem. Og der stoppet det....

 

Fant denne

videoen som rimelig enkelt skulle fortelle hvordan jeg skulle gjøre det.

 

Men ikke F... om jeg får opp den der greia! Er det noen triks jeg ikke har skjønt?

Link to comment
Share on other sites

Hva er det du ikke får opp? Den skrukorka? Hvis den sitter godt fast/rustet fast så må du bare bruke en tang eller lignende. Husker jeg slet veldig med mine også sist jeg byttet batterier. Husk å sette batteriene inn rett vei, ellers kan de være vriene å få ut igjen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Note to myself!

 

Det ser ut til at batteriene varer nokså nøyaktig tre år for mitt bruk, da jeg åpenbart plagdes da også... Min post var nemlig første treff nå jeg googlet msa sordin bytte batteri, så nå forklarer jeg det litt i detalj slik at jeg om tre år slipper å bruke veldig mye energi på det...

 

- Sjekk at du har to. stk AAA batterier

- Batteriet sitter på den siden hvor det IKKE er av/på knapp.

- Bruk ett skrujern og løsne den utvendige delen av øreklokka (den delen som sitter mot øret)

- Skift batteri

 

Null stress, sees om tre år :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 5 weeks later...

Før i tiden, om de ikke fortsatt gjør det, så var det hvis jeg ikke tar helt feil Varta som produserte batterier for Ikea. Jeg pleier som regel å kjøpe inn en del alkaliske batterier når jeg er på Ikea, men bruker kun lithiumbatterier i dyr elektronikk. 

 

Angående at Duracell lekker så tror jeg de har garanti mot lekkasje, der de erstatter produkter som er ødelagt eller noe sånt. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...