Jump to content

Aldri mer GRS


vinge86

Recommended Posts

Jeg har en Remington 700 jaktfeltstokk som har sprukket. Stokken er ca et år gammel og veldig lite brukt. Den er uten noen merker eller lignende. Sendte den inn til GRS via forhandler, i god tro om at dette fikset de selvfølgelig ved reperasjon eller ny stokk. Ble meget overasket når jeg fikk svaret fra GRS om at dette ville de ikke ha noe med å gjøre. Fikk ikke noen begrunnelse for hvorfor en gang.

Link to comment
Share on other sites

Dette høres noe suspekt ut, spesielt siden jeg vet hvor alvorlig grs folka tar det å stå bak produktet sitt.

 

Her er det nok mye som mangler.

 

Hva er gjort med stokken?

 

Hvilken type skade og hvor er den plassert?

 

Hva har trådstarter med grs å gjøre? Er stokken kjøpt direkte fra grs?

 

Hva sier forhandler som sitter med ansvaret?

 

O.s.v. Kort sagt, hva er egentlig historien?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i at det er for lite med informasjon til å si noe absolutt, men svaret fra GRS er likevel ikke akseptabelt. Man har definitivt 5 års reklamasjonsrett, og bevisbyrden ligger faktisk ikke hos kunden. Men det er heller ikke GRS du skal forholde deg til, dette er primært en sak mellom deg og selger, hvorvidt GRS vil dekke utgiftene for selger er en sak mellom de to.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Beklager å bryte inn her, dette er ikke noe vi gjør til vanlig, men dette vil vi rydde opp i for her er det noe som skurrer.

Ta kontakt med oss på grs@grodas.com så vi får sett på dette.

Denne historien er for oss litt merkelig, vi har ikke mottatt noe remington 700 skjefte som har vert reklamasjon på sist tiden. Vi har et godt system for å følge opp reklamasjoner og slike tilfeller skal inn til oss for vurdering. Verken jeg eller kundeansvarlig har kjennskap til denne saken.

 

Forøvrig er det riktig at saker som dette skal gå gjennom forhandler til oss.

 

Mvh GRS riflestocks.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sa, grs står bak sine produkter.

Og vi har ikke hørt mer enn en tiendedel av historien.

 

Håper trådstarter kommer med hele historien etterhvert.

 

Kan jo nevne at for noen år siden, hadde jeg en ny cz inne til gjenging for demper (så ny at det var forhandler som sendte inn rifla til gjenging).

 

Det var avtalt at rifla skulle til en anerkjent børsemaker.

Senere viste det seg at den aldri kom lenger enn til dreiebenken hans i kjelleren.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Beklager å bryte inn her, dette er ikke noe vi gjør til vanlig, men dette vil vi rydde opp i for her er det noe som skurrer.

Ta kontakt med oss på grs@grodas.com så vi får sett på dette.

Denne historien er for oss litt merkelig, vi har ikke mottatt noe remington 700 skjefte som har vert reklamasjon på sist tiden. Vi har et godt system for å følge opp reklamasjoner og slike tilfeller skal inn til oss for vurdering. Verken jeg eller kundeansvarlig har kjennskap til denne saken.

 

Forøvrig er det riktig at saker som dette skal gå gjennom forhandler til oss.

 

Mvh GRS riflestocks.

 

:clap:

Link to comment
Share on other sites

Tråder av denne kategorien har vi i driftsavdelinga døpt "sutre-tråder".

 

Mange av dem har til felles at opplysningene i starten av tråden er sparsomme, motstridende, og, har det noen ganger vist seg, direkte gale. Når trådstarter blir motsagt/korrigert, forsvinner vedkommende ofte fra diskusjonen, som i dette tilfellet.

 

Slik jeg leser første innlegg, er det et REMINGTON skjefte som er sprukket, og er sendt til GRS???

 

Jeg foreslår at vi lar tråden "hvile", til trådstarter kommer med flere og mer presise opplysninger, og evt. bilder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...