Jump to content

22 magnum til rev?


sorttetra

Recommended Posts

22 winchester ammunisjon i kaliber 22 long rifle? 222 remington ammunisjon fra Winchester? 223 rem ammunisjon fra Winchester? 22-250 rem ammunisjon fra Winchester? Eller 22wmr ammunisjon fra Winchester?

 

Er MYE som kan være 22 Winchester ammunisjon i verden.

 

Men om du mente 22 WMR med hullspiss fra Winchester så er det bra revammunisjon har jeg hørt. Ikke skutt med kaliberet selv men har planer om å skaffe ett løp i kaliberet.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Brukt .22WMR og 33 grs V-Max i noen år. Kan trygt anbefale det på rev på korte hold. Hvordan dette oppfører seg på +100 m kan jeg ikke uttale meg om. Sammenliknet med .222rem og 6x45 som jeg benyttet tidligere, har jeg hatt større grad av "forankring" med .22WMR. På lengre hold ville jeg likevel valgt et annet kaliber.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Denne må være go' knall for storvilt som reven: http://www.hornady.com/store/22-WMR-45g ... l-Defense/" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

Den ser kjapp ut,,

Brukte mykje en win. 22 maxi mag III ammo i ei combi 20/70-.22 mag...brukar combien fortsatt :)

Ammoen er eg ikkje sikker om den er her på berget, men den var dobbelt så kraftig som alle andre .22 mag.

Den gir en liten rekyl og dobbel so høg smell

måtte stille ned sikte 2 cm på 100 m når den ammoen vart brukt.

Veldig ofte måtte eg kjøpe inn store kvanta då butikken brukte å gå tomme for enkelte ammo

 

http://ajungilaq.blogg.no/" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...